سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در دوره جدید فعالیت خود در پرسپولیس تا کنون در ۸۰ مسابقه پرسپولیس را هدایت کرده است که در جریان آن، ۵۱ پیروزی رقم خورده است.

یحیی گل‌محمدی در دوره جدید فعالیت خود به عنوان سرمربی پرسپولیس از ۲۳ دیماه ۱۳۹۸ تا کنون در ۸۰ مسابقه، سرخپوشان را هدایت کرده است که اولین آن بازی با تراکتورسازی تبریز بود.

سرمربی سرخپوشان در این مدت ۵۱ پیروزی ثبت کرد. این تعداد، نزدیک به ۶۴ درصد بازی‌ها را شامل می‌شود که آمار بسیار قابل توجهی است. در این میان ۲۱ تساوی و ۸ شکست هم در وقت‌های قانونی و جریان بازی رقم خورده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه عبور از رکورد علی دایی از جهت تعداد بازی‌هایی که برای سرخپوشان ایران سرمربیگری کرده است قرار دارد و تا پایان نیم فصل، سومین مربی برتر تاریخ باشگاه از این حیث خواهد شد.

یحیی گل‌محمدی فصل گذشته از رکورد چهره‌هایی چون افشین قطبی، استانکوی فقید، مصطفی دنیزلی و حمید درخشان گذشته بود. حال در قابت‌های این فصل تا به این‌جا از مرحوم محراب شاهرخی و آلن راجرز گذر کرده است.

گل‌محمدی تاکنون در دو دوره فعالیت خود به عنوان سرمربی پرسپولیس، یکصد و دو مسابقه را ثبت کرده است و تا پایان نیم فصل اول مسابقات از رکورد یکصد و چهار مسابقه شهریار فوتبال ایران عبور می‌کند و از این حیث، بعد از علی پروین و برانکو ایوانکوویچ، سومین مربی برتر تاریخ باشگاه خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)