پرسپولیس ۵ بازی پیاپی با تیم‌هایی روبرو می شود که سرمربی استقلالی دارند.

پرسپولیس با پیروزی در خانه مس رفسنجان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد تا شاگردان گل محمدی به فکر پیروزی در ۶ بازی باقیمانده خود باشند؛ با این حال در این ۶ هفته ۵ تقابل پیاپی با تیم‌هایی دارند که سرمربی آنها استقلالی است. پرسپولیس به جز هفته آخر که باید با پیکان مهدی تاتار روبرو شود این سناریوها را انتظار می‌کشد:

هفته بیست و پنجم: پرسپولیس – گل‌گهر

جدال بازیکنان سابق پرسپولیس در این تیم مثل حقیقی و منشا با سرخ‌ها دیدنی است با این حال حضور امیر قلعه نویی به عنوان یک استقلالی روی نیمکت این تیم می‌تواند بیشترین تهدید برای پرسپولیس باشد.

هفته بیست و ششم: فولاد – پرسپولیس

فولاد هم برای کسب سهمیه می‌جنگد و کلا حریف آسانی برای پرسپولیس نیست. جدا از این موارد حضور جواد نکونام‌هافبک سابق استقلال روی نیمکت این تیم است.

هفته بیست و هفتم: پرسپولیس – آلومینیوم اراک

تنها شکست پرسپولیس در این فصل مقابل آلومینیوم در اراک رقم خورد و گرچه خبری از خطیبی روی نیمکت اراکی‌ها نیست اما منصوریان هم به عنوان سرمربی سابق استقلال با پرسپولیس روبرو می شود.

هفته بیست و هشتم: ماشین‌سازی – پرسپولیس

ماشین سازی تا حدود زیادی سقوطش قطعی شده است و در این  علیرضا اکبرپور بازیکن اسبق استقلال به عنوان سرمربی روی نیمکت ماشین سازان حضور دارد.

هفته بیست و نهم: پرسپولیس – تراکتور

آخرین خوان پرسپولیس مقابل یک استقلالی، بازی با تراکتور است که رسول خطیبی پس از شکست مقابل پرسپولیس در سوپرجام یک بار دیگر مقابل پرسپولیس قرار می گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)