پیش از اتمام لیگ بیست و یکم قابل پیش بینی بود که چند دستیاریحیی گل محمدی از این تیم جدا شوند.

بعد از گل‌هایی که حامد لک خورد و مصدوم‌هایی که روی دست یحیی گل محمدی ماند کلید جدایی داوود فنایی و مظاهر رحیم پور از پرسپولیس زده شد.

ابتدا په په لوسادا که به‌عنوان مربی بدنساز به کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس ملحق شد و قرار است طی روزهای آینده به ایران بیاید تا در تیم مشغول به کار شود. مردی که تجربه بدنسازی در تیم‌های جواد نکونام (در نساجی مازندران) و مجید جلالی (در نساجی مازندران و گل گهر سیرجان) را دارد.

همچنین ولسلی آنتونیو سیمپلیسیو (ملقب به ننکا) از گزینه‌های پرسپولیس برای این منظور بود که در نهایت پس از مذاکرات با رضا درویش، مدیرعامل این باشگاه توافق نهایی حاصل شد و این مربی برزیلی با قراردادی یک‌ساله به پرافتخارترین تیم فوتبال ایران پیوست. او سابقه خوبی در مربی گلری دارد در تیم‌های مطرح برزیلی مانند سانتوس کار کرده است ولی از سال ۲۰۰۳ در فوتبال قطر حضور پیدا کرد و بعد از کار در باشگاه‌هایی چون؛ العربی و الریان به کادرفنی تیم ملی قطر ملحق شد. حالا او جانشین داوود فنایی شده است اما شاید مهم ترین دغدغه یحیی گل محمدی پیدا کردن جایگزین حمید مطهری است.

مطهری که دستیار اول و دست راست یحیی گل محمدی در پرسپولیس بود حالا سرمربی نساجی مازندران شده است. پس از این اتفاق چند مربی و پیشکسوت پرسپولیسی به یحیی گل محمدی معرفی شده اند. رضا شاهرودی، پایان رأفت، ادموند بزیک، کوروش برمک و رضا جباری نفراتی به شمار می‌روند که در هفته اخیر به یحیی گل محمدی پیشنهاد شده اند اما سرمربی پرسپولیس به دو دلیل دنبال دستیار اول خارجی است.

اول آن که در حال حاضر کریم باقری و سید جلال حسینی به عنوان پیشکسوت در کادرفنی پرسپولیس هستند و اضافه شدن فرد جدید ممکن است ناهماهنگی یا تولید حاشیه کند. نکته دوم اینکه یحیی گل محمدی بسیار به دستیار اول خود وابسته است و دوست دارد کسی را انتخاب کند که در بازی‌ها و دقایق حساس بتواند روی کمکش حساب باز کند.

برهمین اساس قطعا دستیار اول یحیی گل محمدی در لیگ بیست و دوم خارجی خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)