مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازی با پرسپولیس ۶ امتیازی محسوب می‌شود و می‌خواهیم با پیروزی در این بازی جزو صدرنشینان جدول باقی بمانیم.

مرتضی پورعلی‌گنجی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت تهران پیش از دیدار فردا با پرسپولیس گفت: ما و پرسپولیس در جام حذفی 120 دقیقه بازی کرده‌ایم و هر دو خسته‌ایم. روی هر دو تیم فشار وجود دارد اما نفت مقابل پرسپولیس به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کند. با اینکه می‌گویند آنها چهار پنج بازیکن محروم و مصدوم دارند، اما پرسپولیس در هر شرایطی پرسپولیس است و نباید فکر کنیم کار ساده‌ای داریم.

مدافع نفت تهران با بیان اینکه می‌خواهیم با شکست پرسپولیس در بالای جدول باقی بمانیم، عنوان کرد: باید پرسپولیس را شکست دهیم تا 6 امتیاز این بازی را بگیریم. با اینکه ما در رده دوم جدول هستیم و پرسپولیس هفتم است، اما معتقدم این بازی 6 امتیازی محسوب می‌شود. پرسپولیس از رقیبان ما در بالای جدول است و امیدوارم مقابل آنها به پیروزی برسیم.

پورعلی‌گنجی در واکنش به این موضوع که پرسپولیس بعد از پیروزی در دربی انگیزه بیشتری دارد، گفت: صددرصد همینطور است و پرسپولیسی‌ها انگیزه بیشتری گرفته‌اند اما این موضوع کمی هم به سود ما خواهد بود. اگر پرسپولیسی‌ها را کمی غرور پیروزی در دربی گرفته باشد، به سود ما می‌شود.

وی با اشاره به دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد در رقابت‌های جام حذفی، گفت: خوشبختانه در یک بازی سخت از سد صنعت ساری گذشتیم و در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف پدیده برویم. کار سختی مقابل پدیده‌ای داریم که در تبریز به پیروزی رسیده و آنها پر از انگیزه هستند، اما ما هم برای رسیدن به فینال جام حذفی انگیزه زیادی داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)