مدیرعامل باشگاه صبای قم با نام بردن از ۶ گزینه مدنظر این باشگاه برای هدایت تیم فوتبال صبا در فصل آینده، از مشخص شدن سرمربی پس از نشست هیات مدیره خبر داد.

محمدرضا کشوری‌فرد در گفت و گو با  تسنیم، درباره برنامه‌های صبا برای فصل آینده گفت: فعلا هیچ خبری نیست. منتظریم جلسه هیات مدیره تشکیل شود تا وضعیت را بررسی کنیم و پس از مشخص شدن سرمربی، برای جذب بازیکنان مورد نیاز اقدام کنیم.

وی درباره زمان برگزاری نشست هیات مدیره باشگاه گفت: دنبال این هستیم که سریع‌تر این جلسه را برگزار کنیم. احتمالا در همین هفته این کار را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه صبا درباره گزینه‌های هدایت این تیم در فصل آینده عنوان کرد: 6 گزینه مد نظر داریم و در هیات مدیره باید آنها را بررسی کنیم. منصور ابراهیم‌زاده، صمد مرفاوی، حسین فرکی، محمد مایلی‌کهن، عبدالله ویسی و مجید جلالی گزینه‌های ما هستند.

کشوری‌فرد در پاسخ به این پرسش که خودش بیشتر مایل به حضور کدام یک از گزینه‌ها است اظهار داشت: روی هیچ‌کدام از این گزینه‌ها نظر خاصی ندارم ولی دنبال این هستیم که هدایت صبا را به فردی بدهیم که شناخت کاملی از شهر و تیم قم داشته باشد چرا که امسال تیم به قم منتقل خواهد شد و از همین رو کارمان هم مشکل‌تر می‌شود. به دلیل انتقال کامل تیم به قم قصد داریم کسی را بیاوریم که روی مردم این استان و تیم کاملا شناخت داشته باشد.

وی افزود: صمد مرفاوی  و ویسی یک‌سال  در این تیم کار کرده‌اند و با این شرایط آشنا هستند و منصور ابراهیم‌زاده نیز شناخت کاملی روی قم دارد. باید در هیات مدیره درباره سرمربی تیم رای‌گیری و پس از آن اقدام کنیم.

مدیرعامل باشگاه صبا درباره اینکه قرارداد چند نفر از بازیکنان این تیم به پایان رسیده عنوان کرد: قرارداد حدود 6 نفر از بازیکنان تمام شده است. ما هم به دنبال حفظ آنها هستیم چون از این بازیکنان رضایت داریم و در طول فصل چیزی کم نگذاشتند و به نحو احسن کار کردند. منتظریم سرمربی تیم مشخص شود و پس از  آن با نظر سرمربی دنبال جذب بازیکنان باشیم.

کشوری‌فرد درباره این که نگران نیست قبل از اقدام باشگاه این بازیکنان به تیم‌های دیگر بپیوندند تاکید کرد: خوشبختانه لیگ 16 تیمی شده و هر تیم هم بیشتر از 4 بازیکن لیگ برتری نمی‌تواند جذب کند از همین رو تعدا بازیکنان بیشتر است و این موضوع کار ما را راحت‌تر می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)