پرسپولیس نیوز: پرونده‌ای که برانکو ایوانکوویچ در فیفا علیه پرسپولیس دارد، سرخپوشان را در خطر محرومیت سنگینی قرار داده است.
با وجود اینکه مهدی رسول‌پناه، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرده که شکایت برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش باعث نخواهد شد این باشگاه با مشکلی مواجه شود اما به نظر می‌‌رسد این شکایت‌ها تبعات بسیاری برای پرسپولیسی‌ها خواهد داشت.

رأیی که فیفا برای برانکو اعلام کرد قطعی و لازم‌الاجرا است و پرسپولیس قطعا نمی‌تواند از طریق فیفا نسبت به رای اعتراض کند. تنها راهی که برای این باشگاه مانده شکایت به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) است اما برای شکایت به این دادگاه هم باشگاه پرسپولیس باید ۸۴ هزار دلار هزینه کند. ۴۲ هزار دلار از این مبلغ مربوط به پرونده برانکو است و ۴۲ هزار دلار دیگر هم برای پرونده دستیاران خارجی این مربی و تا زمانی هم که باشگاه پرسپولیس این مبلغ را نپردازند دادگاه حکمیت ورزش به شکایت این باشگاه رسیدگی نخواهد کرد.

با توجه به اینکه ۸۴ هزار دلار (حدود یک میلیارد و سیصد میلیون تومان) رقم کمی نیست و مدیران پرسپولیس هم شانس کمی برای پیروزی در دادگاه حکمیت ورزش برای خود قائل هستند بعید است در خصوص رأی فیفا به این دادگاه شکایت کنند. از طرف دیگر مهلتی که فیفا به باشگاه پرسپولیس داده بود تا با برانکو و دستیارانش به مصالحه برسند دوشنبه هفته جاری به پایان رسید و با این اوصاف این باشگاه در صورتی که طلب را پرداخت نکند در خطر کسر امتیاز و همینطور بسته شدن پنجره نقل و انتقالات است.

باید دید مدیران پرسپولیس که درگیر مشکلات و حاشیه‌های زیادی هستند می‌توانند از این شرایط سختی که به خاطر شکایت برانکو دچار آن شده‌اند به سلامت عبور کنند یا خیر، هر چند برای انجام این کار باید تلاش زیادی انجام دهند تا بتوانند این مشکل بزرگ را حل کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)