هفته گذشته ۹ بازیکن پرسپولیس به سفارت اتریش رفتند و برای گرفتن ویزای این کشور جهت حضور در اردوی تیم ملی اقدام کنند.

بر اساس اخبار واصله این ۹ بازیکن عبارتند از؛ علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، فرشاد فرجی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا و وحید امیری.

حضور این ۹ بازیکن پرسپولیسی و تعدادی از بازیکنان لیگ برتری در سفارت اتریش برای دریافت روادید شینگن شائبه حضور آنها در آخرین اردوی تیم ملی فوتبال قبل از برگزاری جام جهانی را ایجاد کرد تا صحبت‌هایی درباره تغییرات گسترده در لیست مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز مطرح شود. درحالی که این طور نیست!

حضور برخی بازیکنان جهت انگشت نگاری باید اذعان داشت که این به معنای حضور در فهرست نهایی اردوی آماده سازی اتریش نیست. با توجه به قواعد صدور ویزای شینگن و نبود زمان کافی یک فهرست ۵۰ نفره به سفارت اتریش در کشورمان داده شده است.

نکته عجیب درباره این فهرست این است که مرتضی پورعلی گنجی یکی از باکیفیت ترین و باتجربه ترین مدافعان ایرانی در فهرست قرار نگرفته اما شایعه شده مدارک مرادمند مدافع سرباز استقلال که چندین ماه است بازی نکرده تحویل گرفته شده است!

گفتنی است اردوی تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان داخلی و خارجی از ۲۸ شهریورماه به مدت ۱۰ روز در کشور اتریش برای برگزاری آخرین فیفادی مقابل تیم‌های ملی اروگوئه و سنگال خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)