راه آهن شهرری    2 -2     پرسپولیس تهران   

 

 مرجع خبری پرسپولیس :گزاش زنده مسابقه تیمهای راه آهن شهرری و پرسپولیس تهران از ورزشگاه آزادی تهران

 

ترکیب پرسپولیس: میثاق معمارزاده ، جلال اکبری ، نبی باقریها، سپهر حیدری ، علیرضا محمد ؛ عادل کلاه کج ، کریم باقری(محمد پروین90) ، مجتبی زارعی(میثم بائو73) ، مهدی شیری ، اشپیتیم آرفی و هادی نوروزی(وسلی برزیلیا64)

ترکیب تیم راه آهن: مسعود همامی ، رضا نورمحمدی، ابراهیم کریمی ، ابوذر رحیمی، مجید نورمحمدی ، مجید باجلان، حسین پاشایی، حسین کوشکی ،میلاد زنید پور ، محسین زاهدی و عیسی ترائوره

 

نیمه دوم:

 دقیقه50: شروع مجدد میثاق این بار کارساز بود و توپ به باقری بازیساز رسید، پاس توی عمق وی برای شیری او را تک به تک کرد تا همامی مجبور به انجام خطای پنالتی شود.

دقیقه51: گلللللل. کاپیتان باقری پنالتی اش را دور از دستان دروازه بان به گوشه دروازه فرستاد.

 دقیقه63: از یک زاویه کاملا بسته میلاد زنیدپور شوتی سهمگین به توپ نواخت که معمارزاده با رفلکسی سریع آن را راهی کرنر کرد.

 

دقیقه67: وسلی با حرکاتی تکنیکی وارد محوطه جریمه راه آهن شده و توسط مدافع این تیم از پشت سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه69: شوت زمینی زارع را دروازه بان جمع کرد.

دقیقه72: بازهم وسلی با یک حرکت تکنیکی مدافعان راه آهن را در درون محوطه جریمه جا گذاشت اما در مقابل دروازه ضربه اش را به آسمان کوبید.

 

دقیقه78: گل برای راه آهن. تکل معمارزاده و پنالتی میلاد زنید پور.

دقیقه94: گل تساوی برای پرسپولیس. محمد پروین یک دقیقه بعد از ورود به میدان یک خطا گرفت و یک سانتر کرد تا وسلی با ضربه سر گل تساوی را در آخرین ثانیه ها به ثمر برساند.

 نیمه اول:

 

دقیقه1: بازی با سوت احمد صالحی آغاز شد.

دقیقه4: کرنر برای پرسپولیس و ضربه سر باقریها از کنار دروازه به بیرون رفت.

 دقیقه7: پرسپولیسی ها با حمایت هوادارانشان بازی را با فشار آغاز کرده اند. جلال اکبری از چپ سانتر رو به عقبی داشت که شوت سر ضرب باقری با اختلاف از روی دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه10: آرفی با یک پاس عمقی عالی نوروزی را تک به تک کرد که ضربه خوب نوروزی را همامی راهی کرنر کرد. از توپ برگشتی در کرنر هم شوت سرکش زارع از کنار دروازه به بیرون رفت تا این حمله پرسپولیس هم بی اثر باشد.

دقیقه11: شوت کات دار و زیبای زاهدی را معمارزاده با کف دست راهی کرنر کرد. در ضدحمله شوت آرفی را هم همامی جمع کرد.

 

دقیقه17: سانتر  مواج مهدی شیری تنها به یک اشاره برای گل شدن نیاز داشت اما ضربه سر آرفی با فاصله کم از کنار تیر دروازه راهی اوت شد.

دقیقه24: وااای. شوت محکم شیری از درون محوطه جریمه را همامی با عکس العملی استثنایی از زیر تیر افقی برگشت داد.

 دقیقه31: با غفلت هافبک ها و مدافعان میانی پرسپولیس میلاد زنیدپور موقعیت شوت زنی بدست آورد که بقل پایش از پشت محوطه جریمه با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه35: پس از خروج همامی از دروازه کلاه کج یک شوت روپا از فاصله 40 متری راهی دروازه کرد که به بالای آن رفت.

 

دقیقه40: بعد از یک رفت و برگشت توپ پشت محوطه جریمه روی پای زارع نشست که شوت سهمیگن او پس از برخورد با سر مدافع راه آهن با فاصله میلیمتری از روی تیر افقی به کرنر رفت.

دقیقه45: گل برای راه آهن. جلال اکبری با دریبل های باجلان کل منطقه چپ دفاعی را جولان گاه حریف کرد و پاس رو به عقب باجلان روی نقطه پنالتی به مجید نومحمدی رسیده و  توپ آارم آرام از میان مدافعان و دروازه بان پرسپولیس وارد دروازه شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)