خبرگزاری پرسپولیس : تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور به تساوی دست یافتند.

تیم های فوتبال سایپا و پرسپولیس امشب از ساعت 18:15 در حضور 10 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان نود دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند.

این در حالی است که پرسپولیسی ها یک ضربه پنالتی و چندین موقعیت گل دیگر را در بازی از دست دادند.

در دقیقه 69 این مسابقه هادی نوروزی با رحمان احمدی تک به تک شد و با خطای دروازه بان سایپا به زمین افتاد که داور اعلام ضربه پنالتی کرد . اما مهرداد پولادی بهترین موقعیت را برای پیش افتادن پرسپولیسی ها از دست داد و با فاصله زیاد توپش را از روی دروازه به بیرون زد.

 

پرسپولیسی ها در این بازی در اکثر دقایق توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت چندانی به حریف ندادند. هواداران تیم نیز مدام علی کریمی را تشویق می‌کردند و علیه مانوئل ژوزه شعار می‌دادند.

 

پرسپولیسی ها در حالی که میهمان این مسابقه برابر سایپا در ورزشگاه آزادی بودند اما در برابر تماشاگران خودی به میدان آمده بودند که بیش از اینکه تیم خود را تشویق کنند به اعتراض و شعار علیه تیم خود می پرداختند و به نظر می رسد همین شعارها باعث شده مسئولان سایپا بیشتر تمایل داشته باشند مسابقات این تیم به جای ورزشگاه انقلاب کرج در ورزشگاه آزادی برگزار شود چراکه شعارهای تماشاگران پرسپولیس و استقلال بیش از اینکه تهییج کننده تیمشان باشد عاملی برای وارد کردن فشار و استرس و نتیجه گیری تیم حریف است.

 

قضاوت این مسابقه بر عهده علیرضا فغانی بود که به محمد نوری، علیرضا نورمحمدی و کریم انصاری‌فرد از پرسپولیس و مجید غلام‌نژاد، رحمان احمدی و مجید ایوبی از سایپا کارت زرد نشان داد.

 

پرسپولیس با این تساوی 11 امتیازی شد و در رده سیزده جدول جای گرفت.

ترکیب پرسپولیس : نیلسون کوریا، سید جلال حسینی، محسن بنگر ، علیرضا نورمحمدی، حسین ماهینی، میثم نقی زاده، محمد قاضی(ایمون زاید 72)، مهرداد پولادی، جواد کاظمیان(کریم انصاری فرد 45)، مهدی مهدوی کیا و محمد نوری(هادی نوروزی 64)

سرمربی : مانوئل ژوزه

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)