خبرگزاری پرسپولیس : نیمه اول مسابقه تیم های ایران و ازبکستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه 12 محمد نوری با یک شوت زیبا دروازه ازبکستان را باز کرد که کمک داور اماراتی در اقدامی بحث برانگیز گل ایران را مردود اعلام کرد.

 

 تیم ملی ایران که این دیدار را هجومی آغاز کرد چندین مرتبه روی دروازه ازبکستان حملاتی را تدارک دید که یکی از این موقعیت‌ها توسط محمد نوری تبدیل به گل شد اما کمک داور آن را آفساید اعلام کرد تا این موضوع اعتراض شدید تماشاگران ایرانی و همچنین ملی پوشان کشورمان را به همراه داشته باشد.

 

داور به این دلیل گل نوری را آفساید اعلام کرد که هنگام ورود توپ نوری به دروازه خلعتبری دید دروازه بان را مسدود کرده بود که از تصاویر چنین به نظر نمی آمد.

 

*  مهاجم دو رگه تیم ملی ایران با حضور در زمین مسابقه به شدت از سوی هواداران تشویق شد. قوچان نژاد مهاجم دو رگه تیم ملی فوتبال ایران که برای دومین بار در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در ترکیب تیم ملی ایران قرار گرفته است به محض ورود به زمین مورد تشویق شدید هواداران تیم ملی ایران قرار گرفت.

 * علی کریمی هافبک تیم ملی ایران که به دلیل مصدومیت نتوانست در این دیدار در ترکیب 18 نفره قرار گیرد با حضور در جایگاه ویژه مسابقه در حالی مسابقه را تماشا می‌کند که از استرس زیادی برخوردار است.

 * علی کفاشیان، هادی آیت الله الهی، فریدون اصفهانیان، عزیزی خادم، حسین عسگری، مهدی محمد نبی، از تماشاگران ویژه این دیدار هستند که از جایگاه مقامات ویژه این مسابقه را تماشا می‌کند.

*این مسابقه با 5 دقیقه تاخیر آغاز شد.

 عادل فردوسی‌پور گزارشگر دیدار تیم‌های ایران و ازبکستان که در مسابقه فوتبال دچار مصدومیت شده است امروز در حالی وارد ورزشگاه شد که چون از ناحیه پا دچار درد بود، لنگان‌لنگان به محل مربوط به گزارش بازی رفت.

 * با وجود اینکه بازی آغاز شده است همچنان به تعداد حاضران در ورزشگاه افزوده شده و تماشاگران برای نظاره این دیدار به ورزشگاه آزادی می‌آیند با این حال به نظر نمی‌رسد بیشتر از 50 هزار نفر در نهایت از این مسابقه دیدار کنند ضمن اینکه طبقه اول ورزشگاه نیز به طور کامل پر نشده است.

* دوربین عنکبوتی جدید که به صورت بالگرد است در فضای ورزشگاه آزادی از مسابقه و حواشی مربوط به بازی فیلمبرداری می‌کند.

 * خالکوبی روی دست دروازه بان ازبکستان مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

 * تیم ملی ایران در این دیدار با پیراهن قرمز و تیم ملی ازبکستان با لباس بازی می کند.

*  در دقیقه 26بازی به دلیل تصمیم بحث برانگیز دیگر سیف البداوی و شیطنت دژاگه بازیکنان دو تیم درگیری لفظی شدیدی پیدا کردند.

*  کی‌روش در این بازی محروم است و روی نیمکت ایران حضور ندارد. او به دلیل اخراج در بازی با کره جنوبی محروم است.

 سیف البداوی داور اماراتی قضاوت مسابقه را برعهده دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)