الکرامه سوریه 1-1 پرسپولیس ایران

 

 مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در اولین مسابقه خود در تورنومنت 4 جانبه امارات از ساعت 24 امشب به مصاف تیم الکرامه سوریه رفت که در وقت قانونی این مسابقه به تساوی یک-یک دست یافت و در ضربات پنالتی موفق به عبور از حریف خود و راهیابی به فینال تورنومنت شد.

 

تیم پرسپولیس تقریبا با تیم دوم و ذخیره خود به میدان آمد و بازیکنان جوان این تیم مسابقه پایاپایی با حریف سوری به نمایش گذاشتند.

مهم ترین اتفاق نیمه اول این مسابقه سانتر خطرناک سعیدحلافی بود که به تیرک افقی دروازه برخورد کرد . در این نیمه توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت و سرانجام بازی در پایان نیمه اول با نتیجه مساوی صفر-صفر به پایان رسید.

 در دقیقه 68 از نیمه دوم با خطای هند نبی باقریها یک پنالتی به سود تیم سوری گرفته شد که بازیکن این تیم توانست علیرضا حقیقی را مقلوب خود ساخته و گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

اما 13 دقیقه بعد روی سانتر مواج شیث رضایی مدافع تیم الکرامه به اشتباه دروازه خودی را گشود.

 

 بازی در وقت قانونی با همان نتیجه مساوی به پایان رسید وطبق تصمیم مسئولان برگزاری مسابقات بدون وقت اضافه دو تیم مستقیما راهی ضربات پنالتی شدند.

پنالتی های پرسپولیس را پروین آرفی شکوری وسلی علی عسگر و باقریها تبدیل به گل کردند و شیث رضایی ضربه خود را از دست و با دو پنالتی که علیرضا حقیقی مهار کرد تیم پرسپولیس با نتیجه 6-5 در ضربات پنالتی و 7-6 در مجموع راهی فینال مسابقات و دیدار با النصر شد.

 

در لحظات پایانی  وقت قانونی مسابقه نیز مهدی شیری به علت اعتراض به داور و دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

حدود یکهزار هوادار تیم پرسپولیس از ایرانیان مقیم امارات به تشویق تیم پرسپولیس می پردازند. 

 ترکیب پرسپولیس: علیرضاحقیقی، شیث رضایی، نبی ا… باقریها، ضیاالدین نیک نفس(مهدی شری)، ابراهیم شکوری، سامان آقا زمانی، حمید علی عسگر، سعید حلافی(محمد مهدی الهایی)، اکبر صغیری(محمد پروین) ، وسلی برازیلیا، و اشپیتیم آرفی. سرمربی: زلاتکو کرانچار

 

انتهای گزارش اختصاصی/استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)