گلهای اوزیل و ژیرود توپچی ها را به برد ارزشمندی مقابل ناپولی رساند.

 

رافا بنیتس سرمربی باتجربه و اسپانیایی ناپولی در صحبت هایی شروع ضعیف تیمش در بازی سه شنبه شب را دلیل باخت 0-2 این تیم مقابل آرسنال عنوان کرد.

آرسنالی ها در 15 دقیقه ابتدایی بازی که در ورزشگاه امیریتس برگزار می شد با دو گل مسعوت اوزیل و اولیور ژیرود از حریف جلو افتادند تا سرمربی اسپانیایی اولین باختش با ناپولی را تجربه کند.

مسعوت اوزیل در دقیقه 8 بازی اولین گل آرسنال را به ثمر رساند و ژیرود فرانسوی هم خیلی زود تیم میزبان را دو گله کرد.

درپایان این بازی بنیتس که از عملکرد تیمش و از دست رفتن تمرکز شاگردانش ناامید شده بود به خبرنگاران گفت:« ما بازی را خیلی بد شروع کردیم. وقتی در دقایق ابتدایی بازی، آن هم مقابل حریفی مثل آرسنال 0-2 عقب می افتی، کار برایت خیلی سخت می شود. ما در نیمه دوم کمی بهتر بازی کردیم ولی برگشت به جریان بازی کار خیلی سختی بود .ما می دانستیم که مقابل آرسنال بازی سختی انتظار ما را می کشد ولی هنوز هم می توانیم در این گروه حرفی برای گفتن داشته باشیم.»

سرمربی اسپانیایی ناپولی ادامه داد:« من از بازیکنانم خواسته بودم که از همان ابتدای بازی کاملا متمرکز کار کنند؛ چون انتظارش را داشتم که آرسنال بازی را با تمام توان شروع کند. ولی با این وجود 2 گل دریافت کردیم.ما در بازی سه شنبه اشتباهات کمی داشتیم و مطمئن نیستم که آیا این نتیجه بی تجربگی تیم ما باشد. وقتی در چنین سطحی از رقابتها مرتکب اشتباه می شوی، باید چوبش را بخوری.»

ناپولی دراین بازی گونسالو ایگواین را به دلی مصدومیت در اختیار نداشت. بنیتس در ادامه به این نکته اشاره کرد که غیبت ستاره تیمش ، دراین باخت موثر بوده:« ایگواین بازیکن مهمی برای ماست. ما راهکارهای متفاوتی را امتحان کردیم تا بتوانیم با نبودش کنار بیائیم ولی نتوانستیم درنبود او به گل برسیم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)