خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با بچه‌ها تصمیم گرفتیم دیگر درباره دربی صحبت نکنیم اما مثل اینکه استقلالی‌ها دنبال حاشیه هستند.

عادل کلاه‌کج  در خصوص بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که پس از آن مصدومیت عجیب شرایط صد در صد ایده‌آلی پیدا کردم. ما باید یک بازی سخت و حساس را مانند یک فینال در مقابل فولاد انجام دهیم.

وی افزود: در سه بازی آینده هر کدام از بازی‌هایمان 6 امتیاز دارد، اگر سپاهان، نفت و فولاد را شکست دهیم و بازی عقب افتاده خودمان مقابل گهر را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم، قطعا در کورس قهرمانی قرار می‌گیریم.

کلاه‌کج ادامه داد: فولاد تیم بسیار خوبی است اما ما می‌خواهیم با موفقیت در سه بازی آینده به لیگ برگردیم. آنها مهره‌های بسیار خوب و کارآمدی دارند اما ما محکوم به برد هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که دربی را فراموش کردی یا خیر، گفت: خیلی سخت است دو امتیاز را به حریف تقدیم کردیم اما انشاءالله در جام حذفی این عزیزان را ملاقات می‌کنیم. خیلی ناراحتیم چون مستحق گرفتن سه امتیاز بودیم اما نشد.

وی خاطر نشان کرد: شنیده‌ام برخی استقلالی‌ها می‌گویند که ما به عنوان تیم یازدهم جدول پس از یک تساوی مقابل صدر جدولی‌ها خوشحالیم. باید به این عزیزان بگویم در طول بازی از زمانی که من به میدان رفتم اصلا برخی از بازیکنان آبی پوش را در زمین ندیدم. گفتم شاید اشتباه کردم. به همین دلیل سریعا در خانه فیلم بازی را تماشا کردم.

کلاه‌کج ادامه داد: حتی در فیلم بازی برخی از این بازیکنان را ندیدم حالا نمی‌دانم با چه رویی این حرف‌ها را می‌زنند. من و بازیکنان پرسپولیس نمی‌خواستیم جواب این عزیزان را بدهیم اما بهتر است حداقل آنهایی که ادعا دارند بگویند در طول بازی کجا بودند.

وی در پایان در جواب به این پرسش که چه اتفاقی افتاد مصدومیت دو هفته‌ای تو به دو یا سه روز دوری از میادین فوتبال تغییر کرد، گفت: نمی‌دانم، اسمش را معجزه بگذارید. واقعا کادر پزشکی پرسپولیس شبانه روز برایم زحمت کشید اما یک روز مادر و مادر بزرگم از خوزستان دارویی محلی فرستادند من هم این دارو را خوردم. از فردا درد و مصدومیت نداشتم و مانند یک معجزه می‌دویدم و با فشار زیاد تمرین کردم که خوشبختانه به دربی رسیدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)