خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش از همه لحاظ برای بازی با فولاد آماده است، گفت: به خاطر خستگی و غیبت چند بازیکن‌مان، در بازی مقابل فولاد تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت.

یحیی گل‌محمدی در پایان تمرین روز یکشنبه پرسپولیس در خصوص بازی با فولاد با بیان مطلب فوق گفت: بازی سختی با فولاد داریم زیرا آنها تیم جوان و با انگیزه‌ای هستند. با توجه به اینکه جمعه یک بازی سنگین با استقلال انجام داده‌ایم، به نظرم به خاطر خستگی، مصدومیت و محرومیت بازیکنان‌مان تغییراتی در تیم خواهیم داشت.

وی همچنین ادامه داد: در هر صورت انتظار داریم بازی خوبی مقابل فولاد انجام بدهیم. فولاد روی زمین خوب بازی می‌کند و فکر می‌کنم به همین خاطر شاهد یک بازی دیدنی خواهیم بود.

"فولاد 15 هفته است که شکست نخورده است آیا نگران نیستید مقابل این تیم متوقف شوید؟" سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال خاطرنشان کرد: ما هم 7 هفته است که باختی نداشته‌ایم و روند خوبی را طی کرده‌ایم. بازیکنان از همه لحاظ برای بازی با فولاد آماده هستند و تمرینات خوبی را هم برای این مسابقه در نظر گرفته‌ایم.

گل‌محمدی در پایان گفت: بدون شک دیدار پرسپولیس و فولاد تقابل دو تیمی است که فوتبال بازی می‌کنند و به همین خاطر در انتظار یک بازی جذاب هستیم.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس  و فولاد خوزستان روز چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)