پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه یک تیم 6 گل بخورد، نباید همه چیز را در یک باشگاه بزرگ مثل پرسپولیس تحت تاثیر قرار  دهد.

جعفر کاشانی در رابطه با اینکه این روزها خبری از طاهری در باشگاه پرسپولیس نیست، اظهار داشت: طاهری بعد از اینکه از سفر کربلا بازگشته، دچار مریضی سختی شده که به همین دلیل باید چند روزی استراحت کند. او کسالت دارد و در باشگاه نیست اما امور باشگاه را زیر نظر دارد. ما هم به شدت درگیر مسائل باشگاه هستیم و نمی گذاریم کار روی زمین بماند.

وی درباره شکست سنگین روز گذشته تیم امید پرسپولیس در دربی افزود: من اصلا در جریان این شکست نیستم چون به نظرم نتیجه در رده های پایه مهم نیست! اعتقاد دارم که به زودی این مسائل و مشکلات با برنامه ریزی مناسب درست می شود اما اینکه یک تیم 6 گل بخورد، نباید همه چیز را در یک باشگاه بزرگ مثل پرسپولیس تحت تاثیر قرار  دهد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه جلسه ای در پیش خواهد بود، تصریح کرد: من در جریان نیستم و فعلا برنامه ای برای جلسه نداریم.

وی در پایان گفت: من آنقدر سرم شلوغ است و درگیر کار هستم که اصلا وقتی برای مصاحبه ندارم! امروز هم تیم پرسپولیس بازی دارد و امیدوارم بتوانیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)