پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس گفت:من نمی خواهم به گذشته بازگردم. در 8 سالی که در لیگ برتر بودم ازجمله سال گذشته، هیچ مشکلی نداشتم.

 رامین رضاییان روی خط تلفنی برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: نمی خواهم به گذشته برگردم و اتفاقی که افتاد شاید آقای برانکو انتظار دیگری از من داشت. در 8 سالی که در لیگ برتر بودم ازجمله سال گذشته که شاگرد آقای برانکو بودم هیچ مشکلی نداشتم. درباره درگیری در تمرین باید بگویم که علیپور همشهری من است و بعد از آن جریان هم با هم صحبت هم کرده ایمو  این اتفاق درتمام تیم ها به خاطر فشار تمرینات می افتد.

وی افزود: آقای طاهری خیلی امسال زحمت کشیدند که من به پرسپولیس بیایم. لازم است از هواداران خوب پرسپولیس، پیشکسوتان که از من حمایت کردند و شخص آقای طاهری و کادر فنی و به خصوص آقای برانکو سرمربی محترم باشگاه بزرگ پرسپولیس عذرخواهی کنم شاید از من رامین رضاییان انتظارش بیشتر بود و آن لحظه باید خودم را کنترل می کردم که این اتفاق نیفتد. 

هافبک پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشته اند. باعث افتخارم است که اگر دوباره به تیم محبوب دوران کودکی ام بازگردم و تمام جانم را می گذارم و تلاش می کنم در کنار سایر بازیکنان جشن قهرمانی بگیرم. اگر خدای نکرده قسمت نشد در تیم نبودم برای تیم آرزوی موفقیت می کنم و دعا می کنم در مسیرش موفق باشد. طاهری برای من زحمات زیادی کشید و هیچ موقع  آن را فراموش نمی کنم

وی افزود: من طی این هشت سال حتی یک بار یک کارت قرمز نگرفته ام. با این حال هر چیزی خیر و صلاح پرسپولیس باشد انجام می دهم و با این حال آمدم پشت خط تا اگر سوءتفاهمی هست عذرخواهی کنم و انشالله همه دست به دست هم بدهیم من در کنار جشن قهرمانی پرسپولیس حضور داشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)