برای بدرقه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل تا کنون سه هزار برای حضور در ورزشگاه آزادی اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش فارس، امروز در جلسه‌ای خبری در مورد مراسم پاسداشت حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل توضیحاتی ارائه داده شد، این مراسم با همکاری شورای حامیان تیم ملی ایران و انجمن دوستی ایران و برزیل فردا از ساعت 19 در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

میرقاسم مؤمنی، رئیس انجمن دوستی ایران و برزیل عنوان کرد: فعالیت‌های این انجمن در راستای منافع ملی و روابط دوستانه و اجتماعی بیشتر با کشور برزیل است. اصل برگزاری جلسه فردا، حمایت از تیم ملی و ایجاد الگویی بین ایران و برزیل است. قرار است فردا از پیراهن که تلفیقی از پرچم دو کشور است به عنوان سمبل این حرکت رونمایی شود.

این انجمن بدون وابستگی به اشخاص سیاسی و غیردولتی است که در مراسم فردا، مسئولان عالی‌رتبه کشوری و لشکری، نمایندگان مجلس و سفیران 15 کشور حضور پیدا می‌کنند.

همچنین ایمان قربانی سخنگوی شورای حامیان تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد: در مراسم روز دوشنبه که برای بدرقه تیم ملی در سالن 12 هزار نفری برگزار می‌شود، برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

در این جلسه اعلام شد رئیس‌جمهور پیامی آماده کرده که به مناسبت حمایت از تیم ملی آن را قرائت می‌کند.

همچنین اعلام شد تاکنون تنها 3 هزار نفر از ظرفیت 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برای بدرقه از تیم ملی ایران پر شده است.

مراسم فردا برای اعلام حمایت نهادهای دولتی از تیم ملی برگزار خواهد شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)