پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چند سپاهان تیم با شخصیتی است اما انگیزه بازیکنان پرسپولیس برای رسیدن به پیروزی و کسب عنوان قهرمانی بالاتر از حریف است.

 یحیی گل محمدی بعدازظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام حذفی که قرار است ساعت 18 روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شود در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق افزود: فردا یکی از مهمترین و حساس ترین بازی های پرسپولیس را پیش رو داریم که بازیکنان از انگیزه بالایی برای رسیدن به پیروزی در این دیدار برخوردارند.

وی ادامه داد:در هر صورت زحمات زیادی کشیده شد.بازی های سختی را گذراندیم.با 4 تیم لیگ برتری بازی داشتیم.3 تا میهمان بودیم و در دو مسابقه بازی به 120 دقیقه کشیده شد.به خاطر این سختی فینال را از دست نمی دهیم.برای کسب جام به زمین می رویم.بازیکنان انگیزه بسیار بالایی دارند و هواداران حمایت زیادی از ما کردند.فردا یک روز به یاد ماندنی داریم.هر چند از سپاهان هم نمی شود به راحتی گذشت.سپاهان شخصیت قهرمانی دارد.هر کدام از این دو تیم قهرمان شوند؛شخصیت آن را دارند.هم سپاهان شایستگی قهرمانی دارد و هم ما.هر تیمی از موقعیت هایش استفاده کند برنده می شود ولی  انگیزه تیم ما بیشتر است و این می تواند به ما کمک کند.

سرمربی پرسپولیس درباره استراتژی تیمش در بازی فردا عنوان کرد: نمی شود زیاد صحبت کرد و باید در زمین پاسخگو باشیم.بازی را می خواهیم هجومی شروع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از حریف روز یکشنبه به عنوان تیمی دارای شخصیت قهرمانی نام برد و خاطرنشان کرد: سپاهانی ها شخصیت تیمی بالایی دارند و نشان داده اند که شخصیت رسیدن به قهرمانی را دارند. به نظرم هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان شایستگی رسیدن به جام قهرمانی را دارند و هر تیمی که بتواند تمرکز بیشتری داشته باشد و از موقعیت هایش بهتر استفاده برنده فینال خواهد بود.

یحیی گل محمدی در مورد دلایل منتفی شدن خداحافظی مهدوی کیا در دیدار برابر سپاهان گفت: مهدی شان و شخصیت بالایی دارد و همه از این موضوع مطلع هستند. بعد از مشورتی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که پنج دقیقه بازی در شان خداحافظی مهدوی کیا نیست و باید بازی بزرگتری را برای وی در نظر بگیریم. باشگاه مقدمات لازم برای بازی با هامبورگ را فراهم کرده و قرار است مهدوی کیا در دیدار برابر این باشگاه آلمانی از فوتبال خداحافظی کند.

وی درباره اینکه آیا مهدوی کیا در بازی فردا در لیست 18 نفره هست یا نه اظهار داشت:مهدی شخصیت بزرگی دارد.همه ما به این مساله واقف هستیم.اگر مهدی چند دوست داشته باشد یکی از آنها من هستم.ما چند سال کنار هم بودیم.حتی زمانیکه در هامبورگ بود با هم ارتباط داشتیم.شان و شخصیت مهدی ثابت شده است.ما در رختکن داماش بودیم که با وجود فوت مادرش به رشت آمد.از این همه بزرگی اش شوکه شدیم.مهدی نشان داد همه جوره عاشق پرسپولیس است.در شان او نیست که 5 دقیقه نمایشی بازی کند.بازی اصلی خداحافظی مهدی بازی با هامبورگ است و صحبت های اولیه انجام شده است.هنوز مشخص نیست که او در لیست 18 نفره باشد یا نه.ان شالله ببینیم فردا خدا چه می خواهد.

وی با بیان اینکه تکلیف بازی کردن مهدوی کیا در دیدار برابر سپاهان در پایان تمرین روز شنبه مشخص خواهد شد در مورد آخرین وضعیت علی کریمی گفت: خوشبختانه کریمی شرایط خوبی دارد و در کنار تیم تمرین کرده است. ای کاش او در دیدار برابر ملوان حداقل 20 دقیقه برای ما بازی می کرد تا در شرایط مسابقه قرار گیرد. با این حال در پایان تمرین روز شنبه ترکیب تیم و وضعیت بازیکنان مصدوم مشخص خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومان تیمش گفت:از دو هفته پیش مصدومان زیادی داشتیم.مارکو،کریمی،نقی زاده،حقیقی ،ماهینی و پولادی.تازه مصدومان ما رسیده اند و بستگی به شرایط بازی دارد که از کدامیک از آنها استفاده کنیم.

وی درباره سطح فنی لیگ برتر عنوان کرد:سطح لیگ برتر امسال بسیار پایین آمده بود و این به تیم ملی هم لطمه زد.وقتی لیگ برتر سطش پایین بیاید اثراتش در جام حذفی هم نمود پیدا می کند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در دیدار فینال بیست و ششمین دوره رقابت های فوتبال جام حذفی ساعت 18 روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)