پرسپولیس نیوز : مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در امارات به اهدافمان رسیدیم، تا 70 درصد آماده‌ایم و تا دوشنبه آینده از نظر بدنی آماده شروع لیگ می‌شویم.

مسعود مومنی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره نتایج اردوی امارات افزود: با توجه به شرایط خوبی که در اردوی امارات داشتیم، این امکان فراهم شد تا برنامه‌های مورد نظر خودمان را اجرا کنیم. هوا خوب بود و زمین تمرین خوبی هم در اختیار داشتیم و تغذیه مناسب، خواسته‌های ما را برآورده کرد تا فاز دوم تمرینات بدنسازی را انجام بدهیم. در این بخش کارهای سرعتی و بی‌هوازی را انجام دادیم.

وی افزود: در کار با وزنه در تهران از وزنه‌های سنگین‌تر استفاده می‌کردیم اما آنجا با کم کردن وزنه، کارهای استقامتی را در دستور کار داشتیم. خوشبختانه آسیب‌دیدگی خاصی هم نداشتیم. روز آخر محمد نوری کمی سرماخورد، نورمحمدی هم اواخر نیمه اول بازی با رأس‌الخیمه ضربه‌ای خورد که خوشبختانه مشکل جدی بوجود نیاورد.

مومنی درباره شرایط پیام صادقیان که قبل از بازی با بنیادکار نتوانست در تمرین حاضر شود، ادامه داد: پیام از نظر بدنی خیلی خوب شده است. برابر رأس‌الخیمه هم 90 دقیقه بازی کرد و یکی از پنج گل ما را زد. او روز به روز به شرایط مورد نظر ما نزدیکتر می‌شود و خودش هم انگیزه زیادی دارد و واقعا می‌خواهد که شرایط خودش را تغییر بدهد.

مربی بدنساز پرسپولیس خاطرنشان کرد: بنیادکار تیم خوبی بود. غیر از ملی‌پوشان، سایر بازیکنانشان را در اختیار داشتند. در نیمه اول، ما بیشتر از نفرات با سابقه‌تر استفاده کردیم. آنها در نیمه دوم این کار را انجام دادند. در کل همه چیز خوب پیش رفت و ما تقریبا به مرز 70 درصد آمادگی رسیدیم. حالا باید بدن‌ها کم کم باز شود. با شروع تمرینات در تهران حجم برنامه‌های بدنی کم خواهد شد و بیشتر برنامه‌های تاکتیکی و فنی دنبال می‌شود. از ابتدا برنامه‌ریزی ما به شکلی بود که اگر مسابقات پنجم، ششم بهمن شروع شد، بدن‌ها آماده باشد و همینطور هم خواهد بود. هر چند همه ما امیدواریم که مسابقات لیگ همان سیزدهم شروع شود و تیم ملی به فینال برسد و به امید خدا در آن بازی هم قهرمان شود.

مومنی در پایان درباره اینکه در برنامه‌ریزی تمرینات بدنسازی و اجرای آنها چگونه عمل می‌شود و تا چه حد اختیارات دارد، تصریح کرد: طبعا همه تمرینات و فعالیت‌های همه ما زیر نظر شخص سرمربی است. در تیم ما شرح وظایف همه مشخص است و آقای درخشان هم با توجه به تجربه همکاری که با یکدیگر داریم به من اختیارات تام داده‌اند. ایشان می‌تواند تمرینات من را وتو کند اما تا به حال این اتفاق نیفتاده است چون از نزدیک با کار من آشنا هستند و بر همین اساس اجازه داده‌اند با اختیار کامل، کارم را دنبال کنم و طبعا من هم تلاش می‌کنم بهترین شرایط را ایجاد کنم. نه اینکه بدون اشتباه باشم اما سعی می‌کنم کارم با حداقل اشتباه انجام شود و تیم را طوری آماده کنم که باعث سربلندی تیم و آقای درخشان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)