مرجع خبری پرسپولیس : گزارش آنلاین مسابقه تیمهای النصر امارات و پرسپولیس ایران:

ترکیب تیم پرسپولیس به این شرح است: علیرضا حقیقی. مجتبی شیری(جلال اکبری). سپهر حیدری(شیث رضایی). ابراهیم شکوری(نبی باقریها). حسین بادامکی. حمید علی عسگر. کریم باقری(ضیا نیک نفس). میثم بائو (سامان آقا زمانی). محمد پروین. وسلی آلمریا. اشپیتیم آرفی(اکبر صغیری)

 نیمه دوم:

دقیقه 48: فرار محمد مال الله این بار از جناح چپ دفاع پرسپولیس موقعیت ساز شد که ضربه اش در گوشه دروازه توسط حقیقی دفع شد.

 دقیقه 51: یک بار دیگر حرکت مال الله از همان جناح انجام شد که تعلل وی باعث بازگشت مدافعان پرسپولیس شد و ضربه وی این بار از کنار دروازه راهی اوت شد.

 دقیقه 58: این بار احمدعبدالله یکی دیگر از بازیکنان النصر با حقیقی تک به تک شد که با بی دقتی محض ضربه اش را با فاصله چندمتری از کنار دروازه به بیرون زد.

 دقیقه 72: حرکت فردی وسلی باعث شد پس از چندین دقیقه پرسپولیس نیز صاحب موقعیت شود اما شوت راه دور زیبای وی میلیمتری از کنار تیردروازه راهی اوت شد. سه دقیقه بعد داور برای اعتراض به وسلی کارت زرد نشان داد که از نظر ما این دومین کارت زرد او بود و باید از مسابقه اخراج میشد که درکمال تعجب این اتفاق نیفتاد. در این صحنه یا داور اشتباه کرد یا در نیمه اول وی اخطاری نگرفت و ما به اشتباه برای او ثبت کرده ایم!

دقیقه 82: با ضربه آزاد بلندی که پروین به روی محوطه جریمه ارسال کرد توپ جلوی پای شیث جلوکشیده افتاد اما کاپیتان جدید پرسپولیس توپ را به آسمان کوبید تا بازی با همان نتیجه نیمه اول به پایان برسد.

نیمه اول:

دقیقه 4: امر بارک بازیکن تیم تیم النصر با یک شوت مواج از بالای سر حقیقی گل اول را به ثمر رساند.

دقیقه 12: اشپیتیم آرفی از راه دور شوت زمینی را راهی دروازه کرد که دروازه بان النصر از گوشه دروازه آن را دفع کرد.

دقیقه 18: درگیری فیزیکی بین بادامکی و یکی از بازیکنان حریف پیش آمد که چند دقیقه بعد نیز ادامه پیدا کرد اما داور مسابقه به اشتباه با دادن تذکر به پروین و بازیکن اماراتی قائله را خاتمه داد.

 

دقیقه22: روی اشتباه سپهر حیدری در مرکز خط دفاعی توپ به مهاجمان النصر رسید و در شرایط تک به تک محمد مال ا… توپ را از زیر دستان حقیقی وارد دروازه کرد و گل دوم را به ثمر رساند.

دقیقه23: شوت از راه دور ایمان مبعلی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 دقیقه25: سمت راست خط دفاعی پرسپولیس که علی عسگر در آن حضور دارد جولان گاه النصری ها شده است. این بار با فرار مال الله شوت سرکش وی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 دقیقه32: وسلی از کوره در رفته و با خطا و اعتراضش یک کارت زرد گرفت.

 دقیقه37: درحالی که روی سانتر زیبای شکوری مدافعان النصر به نشانه آفساید ایستاده بودند توپ به ارفی رسید و او در یک موقعیت تک به تک 100 درصد توپ را از کنار دروازه به بیرون زد. این اشتباه اعتراض شدید کرانچار را در پی داشت.

دقیقه41: با تلاش زیبای بائو، توپ روی نقطه پنالتی جلوی پای وسلی افتاد و ضربه چکشی وی به وسط دروازه را عبدالله موسی دروازه بان النصر با پای خودش دفع کرد.

 دقیقه44: پس از چندین سوت مغرضانه که داور مسابقه به ضرر تیم پرسپولیس زد حسین بادامکی پس از یک خطا برای وی به نشانه اعتراض دست زد که باعث شد از داور یک کارت زرد دریافت کند.

انتهای گزارش اختصاصی/استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)