مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس سومین شکست را در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور متحمل شد.

 

تیم های داماش و پرسپولیس از ساعت 19:10 امشب در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید.

 

تک گل داماش را حسین ابراهیمی در دقیقه 68 بازی در حالی به ثمر رساند که این تیم از ابتدای نیمه دوم با اخراج رسول بروش 10 نفره شده بود و در لاک دفاعی فرو رفته بود.

 

احمد صالحی قضاوت این مسابقه را به عهده داشت که به علیرضا نظیف کار از داماش و غلامرضا رضایی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد و رسول بروش را با نشان دادن دو کارت زرد از بازی اخراج کرد.

 

این سومین شکست تیم فوتبال پرسپولیس بود که در وضعیت بحرانی قرار دارد و از 5 بازی نخست تنها 4 امتیاز کسب کرده و در جدول رده بندی بدترین موقعیت ممکن را دارد.

 

این در حالی است که این تیم باید هفته آینده در دربی 75 پایتخت به میدان برود.

 

ترکیب پرسپولیس : نیلسون کوره آ، رضا نورمحمدی، سیدجلال حسینی، امیرحسین فشنگچی، روح الله سیف الهی(کریم انصاری فرد 78)، سامان آقازمانی، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، غلامرضا رضایی(محمد قاضی 60)، هادی نوروزی(علی کریمی 45) و ایمون زاید.

سرمربی: مانوئل ژوزه

 

ترکیب داماش: میلاد فرهانی، محمد مختاری، علیرضا جهانبخش(65چاووشی)، هادی سهرابی، محمدرضا مهدوی، رسول بروش، مهدی کیانی، حسین کوشکی، مصطفی حاجتی، علیرضا نظیف کار، حسین ابراهیمی

سرمربی: امید هرندی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)