پرسپولیس نیوز : دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در فینال جام حذفی با تساوی به پایان رسید و به وقت‌های اضافه کشیده شد.

دیدار فینال جام حذفی بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از ساعت 18 امروز در حضور حدود 100 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

در ابتدای این دیدار دو تیم حملات نصف و نیمه‌ای روی دروازه‌های یکدیگر انجام ‌دادند تا اینکه در دقیقه 24 کریم انصاری‌فرد روی پاس غلامرضا رضایی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و توانست دروازه شهاب گردان را باز کند.

بازیکنان سپاهان پس از این گل و در دقیقه 30 در صحنه‌ای در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت شده بودند و روی دروازه این تیم فشار می‌آوردند این در حالی بود که عادل کلاه‌کج از پرسپولیس روی زمین افتاده بود و همین امر با اعتراض سرخ‌پوشان همراه بود. نیمه اول با پیروزی یک بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید.

در نیمه دوم سپاهانی‌ها بازی بهتری را به نمایش گذاشتند. در دقیقه 54 جواهیر سوکای در نزدیکی دروازه توپ را به بیرون زد. 5 دقیقه پس از این حسین ماهینی، مدافع سرخ‌پوشان اشتباه فاحشی انجام داد و پاس رو به عقب او به جواهیر سوکای رسید و وی توانست در دقیقه 59 بازی را به تساوی بکشاند.

این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و تکلیف قهرمانی جام حذفی به وقت‌های اضافه کشیده شد.

علیرضا فغانی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت که به رضا حقیقی و محمد نوری از پرسپولیس و خلعتبری از سپاهان کارت زرد نشان داد.

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، امیرحسین فشنگچی، رضا حقیقی، محمد نوری، علی کریمی (میثم نقی‌زاده-85)، عادل کلاه‌کج، غلامرضا رضایی و کریم انصاری‌فرد (هادی نوروزی-56)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب سپاهان:

شهاب گردان، اروین بولکو، علی احمدی، میلان سوشاک، محسن ایران‌نژاد، امید ابراهیمی، امین جهان‌عالیان (رادومیر جلاویچ-64)، حسین پاپی، محرم نوید‌کیا (احسان حاج‌‌صفی-82)، جواهیر سوکای (محمد غلامی-68) و محمدرضا خلعتبری

سرمربی: زلاتکو کرانچار

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)