خبرگزاری پرسپولیس : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ۴ تیم لیگ برتری را جریمه نقدی کرد.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم صبا قم و مس کرمان از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته هفدهم به میزبانی کرمان برگزار شد که تیم صبا قم با دو دقیقه تاخیر در نیمه دوم بازی وارد زمین شد. طبق بند 11 ماده 22 آئین نامه انضباطی باشگاه صبا قم به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای تیم تراکتور سازی تبریز و پرسپولیس

دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس از هفته هفدهم لیگ برتر در تهران برگزار شد که تماشاگران تیم پرسپولیس مرتکب تخلفاتی شدند.

بر همین اساس باشگاه پرسپولیس به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. با توجه به تخلفات تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز، این باشگاه نیز به پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. به دلیل تاخیر دو دقیقه‌ای تیم تراکتورسازی در ورود به زمین مسابقه در نیمه دوم، باشگاه به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای ذوب آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی

دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته هفدهم برگزار شد که تیم ملوان با شش دقیقه تاخیر در نیمه نخست و یک دقیقه تاخیر در نیمه دوم وارد زمین مسابقه شدند. بر همین اساس باشگاه ملوان بندر انزلی به پرداخت 21 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. به دلیل تخلفات تماشاگران تیم ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)