پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس نخستین مسابقه رسمی سال 92 را با پیروزی پشت سر گذاشت.

تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان از ساعت 17 امروز 11 فروردین در حضور 15 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان با وجود اینکه با یک گل از حریف خود عقب افتادند با نتیجه دو بر یک به برتری رسیدند.

کیوان وحدانی ابتدا در دقیقه 59 پیکان را پیش انداخت اما کریم انصاری فرد با کمک مدافع پیکان و محمد نوری با گل های دقایق 73 و 77 برتری را به پرسپولیس هدیه دادند.

 

پرسپولیس با این برد 46 امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند و پیکان 24 امتیازی همچنان در رده شانزدهم است و تقریبا باید این تیم را سقوط کرده بدانیم و فقط روی کاغذ شانس بقا در لیگ برتر را دارد.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به حمید دیوسالار از پیکان و نیلسون و محمد قاضی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

 

ترکیب تیم پرسپولیس:نیلسون، علیرضا نورمحمدی، محسن‌ بنگر، محمد خانزاده( از دقیقه 69 علی کریمی)، امیرحسین فشنگچی، میثم نقی‌زاده، محمد نوری، ولادتکو، پروویچ،( از دقیقه 63 هادی نوروزی) محمد قاضی( از دقیقه 89 عادل کلاه کج) و کریم انصاری فرد

سرمربی: یحیی گل‌‌محمدی

 

ترکیب پیکان:فابیو کاروالیو، علی میرشفعیان، جلال کاملی مفرد، سید احمد مهدی‌زاده، حمید دیوسالار، محمدرضا طهماسبی( از دقیقه 84  رضا طاهری) ، ایمان مبعلی،( از دقیقه 77 پیمان میری)،  داود حقی، حکیم نثاری(  از دقیقه 84 میلاد زنیدپور)، وحید حیدریه، کیوان وحدانی

سرمربی: فیروز کریمی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)