پرسپولیس نیوز : باشگاه ذوب آهن پیشنهاد معاوضه محسن مسلمان بازیکن خود با دو بازیکن پرسپولیس را به صورت قرضی ارائه کرده است.

این باشگاه که از تمایل پرسپولیس برای جذب مسلمان اطلاع دارد درمقابل خواستار به خدمت گرفتن محمدرضا خانزاده و میلاد غریبی شده است.

در مقام مقایسه محسن مسلمان بازیکنی است که از استعدادهای جوان لیگ به حساب آمده و به تازگی به تیم ملی بزرگسالان هم بیشتر دعوت می شود و خانزاده مدافع پرسپولیس هم تقریبا همزمان با او به اردوهای تیم ملی دعوت شده و از اعضای ثابت اردوهای تیم ملی است و می تواند مشکلات باشگاه ذوب آهن را که در خط دفاعی با معضل روبروست کمتر کند.

اگر مسلمان و خانزاده هر دو را ملی پوش حساب کنیم پرسپولیس چرا باید یک بازیکن دیگر برای این معاوضه سر بدهد؟ این به آن معناست که میلاد غریبی هیچ ارزش مادی ندارد؟ غریبی که از پدیده های فصل گذشته لیگ است اگر یک ثانیه هم در لیگ جاری بازی نکرده باشد و هیچ سابقه لیگ برتری هم نداشته باشد حداقل یک بازیکن با استعداد از رده سنی امید به حساب می آید و فرض بر اینکه از تیم های پایه پرسپولیس رشد یافته و اکنون به تیم اصلی راه یافته بود هم انتقال رایگانش به تیم های دیگر با عقل سالم جور در نمی آمد.

ذوب آهن اگر دو بازیکن از پرسپولیس می خواهد یا باید اشتهای خود را کمتر کند و یک بازیکن دیگر را هم به پیشنهادات خود اضافه کند یا برای به دست آوردن غریبی کمی دست به جیب شده و پول خرج کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)