کریمی و هاشمیان ، باز هم دود از کنده بلند شد!

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس با برتری برابر فولاد خوزستان در هفته سی و چهارم لیگ برتر پس از مدت ها ناکامی لیگ یازدهم را با برد به پایان رساند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های فولاد و پرسپولیس از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز در حضور 6 هزار تماشاگر ورزشگاه جدید غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان پرسپولیس تهران با نتیجه دو بر یک میزبان خود را شکست داد.

 

 

گل های پرسپولیس را علی کریمی در دقیقه 55 و وحید هاشمیان در دقیقه 69 در حالی وارد دروازه فولاد کردند که تیم میزبان توانسته بود در دقیقه 8 بازی با گل طالب ریکانی از حریف خود پیش بیفتد.

 

پرسپولیسی در حالی این بازی و لیگ یازدهم را با برد به پایان رساند که چندین و چند بازیکن خود را به همراه سرمربی اش مصطفی دنیزلی در این بازی در اختیار نداشت.

 

محمدرضا اکبریان قضاوت این بازی را به عهده داشت و به طالب ریکانی از فولاد و  مازیار زارع از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

 

نکته جالب و البته عجیب این بازی در واپسین دقایق بازی رخ داد جایی که پرسپولیس دو بر یک پیش بود و فولاد در پی جبران نتیجه بود و روی یک صحنه صاحب یک موقعیت تک به تک شد و میثاق معمارزاده در کمال ناباوری توپ را جمع کرد!

 

ترکیب پرسپولیس : میثاق معمارزاده ، مجتبی شیری ، شیث رضایی ، حسین کنعانی ، علیرضا نورمحمدی ، سامان آقازمانی ، حسین بادامکی(کاپیتان) ، مازیار زارع ، هادی نوروزی ، ابراهیم شکوری و جواد کاظمیان

 

تعویض ها  : علی کریمی – وحید هاشمیان – علیرضا محمد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)