پرسپولیس نیوز : دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و بنیادکار در نیمه نخست با تک گل رضا خالقی‌فر به پایان رسید.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان در نیمه اول که با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند، با ترکیب؛ مسعود همامی، محسن بنگر، مایکل اومانا، بابک حاتمی، حمیدرضا علی عسگری، محمد نوری (کاپیتان)، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه، رضا خالقی‌فر، هادی نوروزی و محمد عباس‌زاده به میدان رفتند. این بازی با 10 دقیقه تاخیر از ساعت 18:10 به وقت محلی آغاز شد.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن دوره فشرده بدنسازی، اولین دیدار دوستانه خود را در اردوی امارات عصر امروز در برابر تیم بنیاد کار به نمایش گذاشت که در پایان نیمه اول توانست با تک گل رضا خالقی‌فر به برتری برسد. مهاجم تند و تیز پرسپولیس در دقیقه 35 توانست با یک توپ‌گیری خوب به محوطه جریمه حریف نزدیک شود و با یک ضربه زیبا دروازه بنیادکار را باز کرد.

پرسپولیس در نیمه اول بازی پایاپایی را به نمایش گذاشت و این در حالی بود که کادر فنی شاهد کارهای تاکتیکی و ضریب اشتباهات بسیار کم از سوی بازیکنان پرسپولیس بود. حرکت از جناحین، پاس‌های تک‌ضرب و تعویض به موقع توپ در نقاط مختلف زمین از دیگر تاکتیک‌های شاگردان حمید درخشان بود. این دیدار در پایان 45 دقیقه اول با نتیجه بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)