پرسپولیس نیوز : درحالی که نزدیکان به باشگاه پرسپولیس می گویند برانکو بزودی به تهران بر می گردد ، تا همین لحظه او همچنان هیچ پالس مثبتی از قرمزها نگرفته است.

نزدیکان به باشگاه پرسپولیس و گروه مدیریتی محمدحسین نژادفلاح درحالی از بازگشت برانکو در پایان خردادماه خبرسازی می کنند که هنوز هیچ ارتباط موثری از زمان رفتن این مربی کروات ، با او صورت نگرفته است. برانکو که در فاز اول سفرش به تهران باید رقمی نزدیک به 250 هزار دلار می گرفت اما به خاطر هواداران تیم حاضر شد بدون پول به تهران بیاید ، تقریبا از همه پولی که باید می گرفت ،5 هزار و چهارصد دلار گرفته است . رقمی نزدیک به یک ششم هزینه هایی که برای زندگی در تهران در این چندماه پرداخته است.دستیاران او هم ریالی دریافتی نداشتند.

برانکو بعد از پایان فصل هرچه در تهران مان ماجرای تیم حل نشد. او که با وعده حسین هدایتی برای پرداخت حقوقش از سوی مدیریت تیم به تهران آورده شد ، بعد از ماجراهای خصوصی سازی در تهران تنها ماند و خبری از پول هم نشد. حالا در شرایطی که حتی ریالی به او پرداخت نشده ، باشگاه از این خبر می دهد که از این پس اقدامات تیم برای جذب بازیکن ، کنار گذاشتن بازیکنان قدیمی و تمدید قرارداد بازیکنان مورد نظر برانکو آغاز می شود تا او به تمرینات برگردد. اینکه آیا پرسپولیسی ها توانستند بدهی نزدیک به 320 هزار دلاری شان به برانکو برای عملیاتی شدن فاز جدید قرارداد در فصل نو را هماهنگ کنندف پرسشی است که پاسخ آن را تنها نژادفلاح می داند. او که قبل از تعطیلات به دیدار نصرالله سجادی رفت . سجادی که نماینده جدید وزارت ورزش برای این دو تیم محبوب پایتخت است. او که اختیار تام گرفته اقلا تا حالا می داند که پولی در بساط نیست و هرچند از روزهای خوش با برانکو نوید می دهد اما می داند فعلا هیچ حرفی را با این مربی کروات نزده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)