پرسپولیس نیوز : انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال پس از بازیکنان پرسپولیس بهت و حیرت اهالی فوتبال را به دنبال داشته است.

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ پس از آن که در کوران رقابت های قهرمانی لیگ برتر و دو هفته به پایان مسابقات وزارت ورزش مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس را منتشر کرد امروز بالاخره این اتفاق یک هفته پس از پایان مسابقات لیگ برای بازیکنان استقلال هم افتاد و مشخص شد پرهزینه ترین تیم تاریخ فوتبال ایران در لیگ برتر پنجم شده و در جام حذفی نیز توسط تیم سقوط کرده مس کرمان حذف شده و در لیگ قهرمانان آسیا نیز یک هفته مانده به پایان رقابت های گروهی اوت شده است.

 

اما این تنها نکته قابل توجه لیست قراردادهای استقلالی ها نبوده و پرداخت های عجیب و غریب به بازیکنان متوسط و کم کیفیت جلب توجه بیشتری دارد.

 

برای یک نمونه از این موارد سه مهاجم خط آتش استقلال یعنی سیاوش اکبرپور، محمدمهدی نظری و مهرداد اولادی(نیم فصل) به ترتیب 750 ، 700 و 350 میلیون و در مجموع یک میلیارد و هشتصد میلیون دریافتی داشته اند و در لیگ سیزدهم تنها سه گل زده اند.

 

به این ترتیب برای هر گل مهاجمان سه گانه ناکارآمد استقلال در این فصل 600 میلیون تومان از جیب بیت المال هزینه شده و در نهایت رتبه نازل پنجمی لیگ به بار آمده است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)