مرجع خبری پرسپولیس : اينكه «پرسپوليس با كدام ستاره‌ها رويايي خواهد شد؟» دغدغه‌اي بود كه در همه اين هفته‌هاي مبهم سايه‌اش را بالاي سر پرسپوليس مي‌ديديم.

 

دغدغه‌اي كه امروز جاي خود را داده به پرسشي تازه‌تر و آن اينكه «سهم تازه‌واردها از پرسپوليس، كدام شماره است!» شماره‌هايي اگرچه ساده اما پر از نوستالژي و چشم‌انتظار كه قرعه كدام سرخپوش به نامشان مي‌افتد!

 

 

آسوده‌خاطرتر از همه جواد كاظميان است كه شماره 17 محبوبش را بدون شك به هيچ سرخپوش ديگري پيشكش نخواهد كرد و قرار است اين پيراهن را در فصل پيش‌رو هم بر تن او ببينيم.

حكايت شماره هشت و علي كريمي هم همين است و كسي حتي خواب اين پيراهن را هم نمي‌تواند ببيند؛ حميدرضا علي‌عسگري هم كه هفت تاريخي را همين پارسال از پرسپوليس هديه گرفت و جز به پوشيدن دوباره اين پيراهن راضي نخواهد شد و بعيد است كه از سوي باشگاه هم مخالفتي سر راهش ايجاد شود، همان گونه كه قرار است پيراهن شماره 10 همچنان در اختيار غلامرضا رضايي باشد و شماره 12 به نام ايمون زايد. هادي نوروزي 24 چند ساله‌اش را نگه مي‌دارد و محمد قاضي هم شماره 9 را كه در يكي دو فصل پيش بر تن مازيار زارع بود، از باشگاه‌نشين‌ها وعده گرفته است.

شماره 3 را مهرداد پولادي پس داده تا به آرزويش برسد و 16 پرسپوليس را مال خود كند. او حتي از رضا شاهرودي رخصت هم گرفته تا اينگونه به هم تيم‌هايش بگويد كه به پيراهن شماره 16 چشم نداشته باشند.

حسين ماهيني هم با تكرار چند باره علاقه‌اش به شماره 13 آن را مال خود كرد و البته خوش‌شانس هم بود كه شيث رضايي به عنوان تنها مشتري شماره سيزده از پرسپوليس كنار گذاشته شد. درون دروازه هم شماره يك بي‌هيچ حرفي رسيد به شهاب گردان، دروازه‌باني كه مي‌شنيديم براي «يك» ماندن بايد با آسمير آودوكيچ رقابت كند اما از خوش‌شانسي‌اش دروازه‌بان بوسنيايي هم راهي جز رفتن برايش نماند تا «يك» پرسپوليس به نام گردان سند بخورد. او امروز تنها دروازه‌بان پرسپوليس است و آسوده‌خاطر از اينكه شماره 22 را كنار گذاشته‌اند براي آن گزينه خارجي كه قرار است نيمكت‌نشين‌ شهاب گردان باشد.

براي شماره 5، سيدجلال حسيني كانديدا شده و محسن بنگر هم گفته كه مي‌خواهد 6 بپوشد. هنوز البته قولي به آنها داده نشده اما به نظر مي‌رسد كه نزديك‌ترين‌ها به 5 و 6، همين مدافعان تازه‌واردند مگر اينكه عليرضا نورمحمدي هم خواهان يكي از همين‌ها باشد. او تا پيش از اين شماره 20 را به تن داشت و البته با جدايي شيري كه 4 مي‌پوشيد و بي‌مشتري ماندن شماره 3، شايد او هم 20 را پس بدهد و برود به استقبال يك فصل تازه.

شماره 2 هم البته فعلا خالي است، پيراهني كه صاحبش عليرضا محمد بود و معلوم نيست به چه بازيكني مي‌رسد. اگر محمد اميدهايش نااميد نشود و راهي پيدا كند براي ماندن، باز 2 مال خودش است و در غير اين صورت، مهدي مهدوي‌كيا كه سال‌ها پيراهن شماره 2 تيم ملي بر تنش بود، 19 را مي‌دهد و به جاي آن پيراهن 2 پرسپوليس را مي‌گيرد. عجيب‌تر از همه اما بلاتكليفي شماره يازده است كه با رفتن حسين بادامكي خالي مانده. درست مثل 15، 16، 18، 25 و 26 كه هنوز براي‌شان مشتري پيدا نشده و البته چشمي هم دنبالشان نيست.

 

همه چشم‌ها اما دوخته شده‌اند به جاي خالي نامي كه قرار است پشت پيراهن شماره يازده نوشته شود و آن نام شايد محمد نوري باشد، بازيكني كه از وقتي سرخپوش شد، شماره 14 را به تن كرد و امروز كه «11» در انتظار مشتري است، شايد نوري بدش نيايد پوشيدن آن را بگذارد كنار تجربه‌هايش. البته مهدي كريميان و محمدرضا خلعتبري هم مي‌توانند گزينه‌هاي خوبي باشند براي در اختيار گرفتن شماره يازدهي كه خالي ماندنش عجيب است و خودش شايد سهم آخرين ستاره سرخ.

 

مطالب مرتبط:

 

محمد قاضي شماره پيراهن 9 را بر تن مي كند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)