مرجع خبری پرسپولیس : ديدار دو تيم پرسپوليس تهران و پاس همدان در چارچوب سومين هفته ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي ايران، حاشيه هاي فراواني داشت که اعتراض هواداران تيم پاس به بکارگيري عليرضا منصوريان، بازيکن سابق استقلال براي هدايت اين تيم از مهمترين آنها بود.

ديدار دو تيم پرسپوليس تهران و پاس همدان که با نتيجه دو بر يک به سود پرسپوليس به پايان رسيد، موجب اعتراض هواداران تيم پاس همدان به کادر فني اين تيم و نحوه قضاوت “مسعود مرادي”، داور اين ديدار شد.
از اين ديدار که در ورزشگاه شهيد مفتح شهر همدان برگزار شد، حدود 11 هزار نفر ديدن کردند که نزديک به دو هزار نفر آنان از هواداران تيم پرسپوليس بودند.
توزيع بليط هاي رايگان با عنوان vip و بيشتر از ظرفيت جايگاه، يکي از موارد مهم حاشيه اي در اين بازي بود، زيرا قبلا در خبرها گفته شده بود که بليط هاي رايگان در بازي هاي ليگ برتر فوتبال توزيع نمي شود.
تيم پاس از زمان انتقال به همدان تاکنون نتوانسته است در ديدارهاي ليگ برتر فوتبال، پرسپوليس تهران را شکست دهد.
قبل از اين ديدار شيث رضايي و کريم باقري با حضور در نيمکت ذخيره هاي تيم پاس از منصور پورحيدري مدير فني اين تيم براي حضور در بازي رخصت خواستند.
داوران اين مسابقه براي هماهنگي بيشتر در مسابقه از هدفون استفاده کردند.
هواداران تيم پرسپوليس در طول بازي مدام شعار

(پرسپوليس قهرمان، انتقام، انتقام) را به نشانه جبران شکست از تيم پاس در فصل گذشته جام حذفي سر دادند.
اوليايي به محض ورود به جايگاه سراغ انصاري فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران را گرفت.
هادي اصغري” مهاجم تيم پاس در نخستين مسابقه رسمي خود براي اين تيم در ليگ نهم با شماره 9 بازي کرد. محمد غلامي در طول حضورش در تيم پاس اين شماره را بر تن مي کرد.
جايگاه خبرنگاران در ورزشگاه از وضعيت نامناسبي برخوردار بود ضمن اينکه شرايط نامطلوب سالن نشست خبري با سرمربيان دو تيم نيز باعث خودداري خبرنگاران از مصاحبه با منصوريان شد.
تيم پاس با اين شکست و در مجموع سه بازي گذشته با يک امتياز هم چنان در قعر جدول رده بندي ليگ برتر قرار گرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)