پرسپولیس در هفته‌های اخیر شرایط ویژه‌ای را تجربه کرده اما به خوبی از پس آن برآمده است‌.

پرسپولیس در هفته‌های اخیر با چالش بزرگی مواجه شده و بسیاری از ستاره‌های این تیم با دریافت سه کارت زرد در آستانه محرومیت از بازی بعدی تیم‌شان قرار دارند. سرخ‌ها پیش از دربی در شرایطی که ده بازیکن در خطر محرومیت داشتند مقابل مس کرمان بازی کردند اما بدون تلفات به شهرآورد رسیدند و این بازیکنان در آستانه محرومیت در هر بازی باید دست به عصا و حواس جمع باشند.

این شرایط را سرخ‌ها هفته‌هاست که تجربه می‌کنند اما سبب نشده این تیم از مسیر قهرمانی دور شود و جالب اینکه یحیی گل‌محمدی در هر بازی بدون توجه به حساسیت یا سختی بازی بعدی ترکیب تیمش را با نفرات موجود چینش کرده و فقط به فکر پیروزی در همان روز بوده است.

پرسپولیس در این هفته میلاد سرلک را به علت دریافت کارت مقابل استقلال و محرومیت در اختیار نداشت اما سینا اسدبیگی به خوبی جای شماره ده تیم‌شان را پر کرد. حالا این تیم یک بازی دیگر دارد و اگر بدون تلفات به هفته پایانی لیگ مقابل نساجی برسد کار بزرگی را به سرانجام رسانده است. قرمزها مقابل پیکان در این هفته محروم ندادند و تنها پریرا کارت زرد گرفت.

پرسپولیس در حال حاضر علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، وحدت حنانوف، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، وحید امیری، مهدی ترابی، مرتضی پورعلی‌گنجی و محمد عمری را در خطر محرومیت برای بازی حساس در هفته پایانی می‌بیند و باید دید سرخ‌ها همانند بازی‌های گذشته بدون محروم یا با حداقل تلفات به بازی بعدی خود می‌رسند یا در دیدار با گل‌گهر اوضاع برای صدرنشین لیگ متفاوت خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)