پرسپولیس نیوز : وبسایت خبرگزاری پرسپولیس توانست با کسب 10 درصد آرای مردمی جشنواره وب ایران یکی از پرطرفدارترین وب سایت های کشور لقب بگیرد. ادامه مطلب

نزدیک به یکصد هزار نفر در نظرسنجی پنجمین جشنواره وب ایران در حمایت از 6 هزار وبسایت شرکت کردند که در آن حدود 15 هزار رای به 58 وبسایت ورزشی اختصاصی یافت.

از میان 15 هزار رای ورزشی 1600 رای و نزدیک به 10 درصد آرا به تنهایی به خبرگزاری پرسپولیس اختصاص داشت که با توجه به حضور 58 سایت در این بخش رکوردی کم نظیر تلقی می شود.

با توجه به اینکه آدرس اصلی پرسپولیس نیوز به دلیل فیلتر در دسترس هواداران نیست ؛ سایت باشگاه پرسپولیس که در حال حاضر در دسترس عموم هواداران قرار دارد با رایی بیش از 10 درصد آرا به عنوان برتر دست یافت و بار دیگر افتخاری را برای جامعه پرسپولیس مردمی کسب کرده است.

رده بندی وب سایت ها منتشر نمی شود اما می توان پیش بینی کرد با توجه به آرای ماخوذه تنها دو سایت اول و دوم پرسپولیس چیزی بیش از یک پنجم آرا را به خود اختصاص داده اند و 56 سایت ورزشی و باشگاه های دیگر مابقی آرا را کسب کرده اند.

مسئولان وبسایت از حمایت کم نظیر هواداران و رای های ارزشمند آنان قدردانی نموده و اطمینان می دهد با رفع فیلتر آدرس اصلی پرسپولیس نیوز در آینده موفق به کسب این عنوان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)