مدیرعامل باشگاه سپاهان با انتقاد از رفتار برخی از مدیران باشگاه‌ها گفت: افتخار می‌کنم که با هر بازیکنی قرارداد می‌بندم، به او می‌گویم که با دیگران با چه مبلغی قرارداد بسته‌ام و همه‌شان اختیار دارند مبالغ‌شان را فاش کنند.

علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص شایعاتی که پیرامون رقم‌های پرداختی به بازیکنان سپاهان شنیده می‌شود، اظهار داشت: افتخار می‌کنم که وقتی با هر بازیکنی قرارداد می‌بندم قرارداد 30 بازیکن دیگر را جلوی او می‌گذارم و هر شخصی پا به دفتر من می‌گذارد تنها 10 دقیقه با هم صحبت می‌کنیم و همه چیز نهایی می‌شود.

وی افزود: با هر بازیکنی که قرارداد بستم مفاد قرارداد دیگر بازیکنان را جلویش گذاشته‌ام اما هیچ‌جا خدا نگفته که به سادگی به انسان تهمت بزنند و این همه برای یک تیم حاشیه درست کنند.

 

وی افزود: هر بازیکن می‌داند که هم‌تیمی‌اش چقدر با ما قرارداد بسته است. اگر این آقایان دین داشته باشند می‌دانند که در همین دنیا عاقبت کارشان را می‌بینند و من از آنها نمی‌گذرم.

 

وی افزود: این آقایان چرا سعی می‌کنند دیگران را بکوبند تا خودشان را بالا بکشند. بیایید به همدیگر احترام بگذاریم و در امور یکدیگر دخالت نکنیم. با تمام بازیکنانی که قرارداد می‌بندم، می‌گویم که با فلانی با چه مبلغی قرارداد بسته‌ام. اگر یک هزار تومانی در سخنانم تناقض پیدا کردند، مصاحبه کنند. هیچ وقت آن را تکذیب نخواهم کرد.

مدیرعامل سپاهان در ادامه گفت‌وگو تأکید کرد: البته من اینگونه افراد را درک می‌کنم اما من چه گناهی دارم که باید به خاطر مشکلات تیم‌های دیگر این همه حرف و حدیث برای تیمم درست شود. خدا جواب کسانی که گفتند من با جباری قرارداد دو میلیاردی بستم را می‌دهد.

 

اگر آنها مشکلات دارند، چرا رحیمی باید چوب آن را بخورد؟ ممکن است 16 باشگاهی که در لیگ برتر هستند، در این فکر باشند که سپاهان با چه مبالغی بازیکنانش را می‌گیرد اما همه آنها بدانند که ما تیم امسال‌مان را نسبت به سال گذشته با مبالغ کمتری بسته‌ایم و باز هم تاکید می‌کنم به این تیم، بازیکنانم اعتماد متقابلی که بین ما وجود دارد و این‌که به همه‌شان می‌گویم، تیم را با چه مبالغی بستیم، افتخار می‌کنم. ما تیمی داریم که یک دست هست و متحدانه هدف‌های بزرگ را در سر داریم.

رحیمی ضمن انتقاد از حرف و حدیث‌های پیش آمده گفت: به هیچکس ربطی ندارد که ما چگونه قرارداد امضاء‌ می‌کنیم اما باید بگویم روی باشگاه ما نظارت وجود دارد که خوشبختانه همه اعضاء با هم یکدل هستند و به همین خاطر است که سپاهان موفق می‌شود.

وی در پایان گفت:‌ وای به حال تیمی که مدیریت و بازیکنانش و بالعکس با یکدیگر همدل و یکدل نیستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)