روز پنجشنبه، مصاحبه اي از بهمن فروتن منتشر شد که فروتن در اين مصاحبه، به چند سال پيش برگشت. به سالي كه شموشك روبروي استقلال و در ليگ برتر بازي داشت و اين بازي به طرز عجيبي به سود استقلال به پايان رسيد.

به گزارش گل ؛ فروتن در مواجهه با سوالي درباره توضيح ماجرا، تاكيد كرده كه با علي آذري تماس بگيريد. همان مدافع چپي كه هميشه موهاي خود را از ته مي تراشيد. با علي آذري تماس گرفتيم. او آن زمان يكي از بازيكنان كليدي شموشك بود اما مقابل استقلال از زمين اخراج شد تا تيم نوشهري 10 نفره شود و بازي را دو- صفر واگذار كند.

 

علي آذري درباره اتفاقات آن بازي، فقط شرح واقعه را توضيح مي دهد و به كسي اتهام نمي زند:« بهمن خان راست مي گويد. در آن بازي من اخراج شدم، آن هم به طرز جالبي. ما تازه با شموشك روي دور برد افتاده بوديم. پاس و پرسپوليس را برده بوديم و خيلي انگيزه داشتيم تا استقلال را هم از پيش رو برداريم. فيلم آن بازي را هم دارم كه اگر بخواهيد نشانتان مي دهم. من روي يك صحنه آسيب ديدم. افتادم زمين و مرا بردند خارج از زمين.  وقتي خواستم از جايم بلند شوم دستم روي صورتم بود. محسن تركي داور بود. او آمد سمت من و گفت چرا حلقه دستت است. او همانجا به من يك اخطار داد. اخطارش هم درست بود اما نكته اين است كه چند بازيكن استقلال هم حلقه به دست داشتند. نمونه اش مجتبي جباري كه او هم حلقه دستش بود اما جلوي تركي و بعد از اخطاري كه ئمن گرفتم، حلقه را از دستش بيرون آورد اما به او كارت زرد ندادند. »

علي آذري صحبت هايش را اينگونه ادامه مي دهد:« كار تركي غيرقانوني نبود. او بايد به من اخطار مي داد اما چرا به بقيه نداد؟ بعد از اين اخطار، داور يك كارت زرد ديگر به من داد و اخراجم كرد. استقلال صاحب يك ضربه ايستگاهي شد. من در ديوار دفاعي بودم كه پريدم. توپ به دست من خورد اما داور كارت زرد داد و مرا اخراج كرد. خيلي برايم جالب بود. چون حركت من اصلا كارت زرد و اخراج نداشت. جالب اينكه چند روزنامه مثل ابرار ورزشي عكس مرا با مجتبي جباري و چند بازيكن ديگر استقلال كه حلقه دستشان بود روي جلد برد. دقيقا همان لحظه كه آنها داشتند جلوي تركي ، حلقه را از دستشان بيرون مي آوردند. تركي مي ديد اما اخطار نمي داد! يادم مي آيد روزنامه ها تيتر زدند تركي از حلقه علي آذري خوشش نيامد. آن زمان من مهره تاثيرگذاري براي شموشك بودم. داور كه مرا اخراج كرد، شموشك به هم ريخت و بازي را به استقلال واگذار كرد.اين ، عين ماجرا بود. من نه مي خواهم كسي را متهم كنم و نه هيچ چيز ديگر. فقط داستان را برايتان تعريف كردم»
نكته جالب درباره اين بازي، اخطاري بود كه جباري نگرفت و اخراج نشد. مجتبي جباري يك اخطار داشت و در دو صحنه مي توانست كارت زرد دوم را بگيرد. يكي به دليل داشتن حلقه و ديگري روي يك ضربه ايستگاهي. داور براي استقلال استقلال ضربه آزاد دو ضرب اعلام كرد. مجتبي پشت توپ ايستاد و خيلي سريع، ضربه را يكضرب زد. داور به او كارت زرد نداد، آن هم در حالي كه او يك كارت زرد داشت و بايد اخراج مي شد. جباري براي بار دوم ضربه را زد و توپ در ديوار دفاعي به آذري خورد و اين بار و در كمال تعجب ، او اخراج شد. اين هم تكميل ماجراي آن بازي پر حرف و حديث كه امير قلعه نويي روي نيمكت استقلال حضور داشت و بهمن فروتن ، سرمربي شموشك بود. به راستي اين اتفاقات طبيعي است؟ قضاوت با خودتان

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)