دایی با رساندن این تیم به فینال جام حذفی هنر کرده

 

مرجع خبری پرسپولیس: بازيكن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: 10 بازيكن اين تيم با توجه به نوع بازيشان بايد از پرسپوليس كنار گذاشته شوند.


فرشاد پيوس درباره شكست سنگين پرسپوليس مقابل ابومسلم اظهار داشت: بازي بدي را از پرسپوليس شاهد بوده و از اين تيم چيز خاصي نديديم. پرسپوليس تيمي بود كه هميشه در همان دقايق ابتدايي به هدف خود مي رسيد اما مدت هاست كه از چنين تيمي خبري نيست.

وي در مورد نحوه عملكرد علي دايي تصريح كرد: دايي كه اين تيم را نبسته است تا بتوان به آن خرده اي گرفت؛ بنابراين عملكرد او در اين مدت خوب بوده است. انتظار ديگري هم نبايد از او داشت. كرانچار اگر پرسپوليس را سوم كرد شرايطش فرق داشت. دايي همين كه پرسپوليس را به فينال جام حذفي برده، خوب است و بايد اين تيم را در اين جام به قهرماني برساند.

 

پيوس با انتقاد از شكل بازي پرسپوليس گفت: به بازي اين تيم ايراداتي وارد است. به نظر من بايد 10 نفر از بازيكنان اين تيم كنار گذاشته شوند. بعضي از اين بازيكنان تعصب ندارند. زماني بود كه وقتي پرسپوليس مي باخت بازيكنان تا يك هفته پريشان بودند اما اكنون شرايط فرق كرده است.پرسپوليس با اين روند روز به روز از تعداد هوادارانش كم مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)