مرجع خبری پرسپولیس : تيم ملي فوتبال ايران دهم شهريور به اردوي تداركاتي اردن كه متصل به بازي با لبنان خواهد بود، اعزام خواهد شد.

 

خسرو والي‌زاده مدير رسانه‌اي تيم ملي با اعلام اين خبر گفت: طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده قرار است تيم ملي دهم شهريور به امان پايتخت اردن اعزام شود. تمرينات تيم ملي تا بازي تداركاتي چهاردهم شهريور مقابل تيم ملي اين كشور ادامه خواهد داشت.

 

پس از مسابقه هم قرار است تمرينات در امان ادامه داشته باشد و نهايتا هجدهم يا نوزدهم همين ماه عازم لبنان مي‌شويم تا براي مسابقه 21 شهريور برابر اين تيم آماده شويم.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا پيش از دهم شهريور تيم ملي تمرين خواهد داشت، گفت: فعلا كه چنين برنامه‌اي وجود ندارد. اصلا يكي از دلايل برگزاري اردوي تيم ملي در اردن بخاطر برگزاري اجلاس سران غيرمتعهدها و درگير بودن هتل‌ها بود بنابراين بلافاصله پس از حضور ملي‌پوشان در اردو به اردن مي‌رويم. كارلوس كي‌روش هم در اين مدت ضمن بررسي‌‌هاي بيشتر بازي با تونس، صرفا مسابقات ليگ را پي‌گيري مي‌كند.

 

مدير رسانه‌اي تيم ملي درباره حل شدن مشكل رضا قوچان‌نژاد نيز گفت: مدارك قوچان‌نژاد ناقص بود و او در اردوي مجارستان با ارايه مداركي اضافه‌تر به مسوولان تيم ملي آن را كامل كرد تا براي فيفا بفرستيم تا ايراني بودن او ثابت شود. قوچان‌نژاد مساله خدمت سربازي هم دارد اما اين مشكل فقط براي حضور در ايران است كه با پي‌گيري فدراسيون در آينده حل خواهد شد.

 

والي‌زاده درباره حضور احتمالي مسعود شجاعي در تيم ملي براي بازي با لبنان نيز اظهار كرد: شجاعي براي اردوي مجارستان هم در ليست كي‌روش قرار داشت كه بنابر درخواست باشگاه اوساسونا بخاطر مسايل پزشكي و احتياط بيشتر اين بازيكن، به اردو دعوت نشد اما به احتمال فراوان در صورت بهبود بيشتر وضعيت جسماني‌اش، ممكن است براي اردوي اردن و بازي با لبنان دعوت خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)