مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: آخر فصل جواب منتقدان را مي‌دهم اما بهترين شماره 10 پرسپوليس فقط همايون بهزادي است.

ميثم بائو خاطرنشان كرد: در بازي مقابل ذوب آهن عملكرد بدي نداشتم و فقط مشكل من گل نزدن در ليگ برتر است. با باز شدن پايم به گلزني آرامش بيشتري مي‌گيرم.
وي افزود: توقعات از من بالا است و سعي مي‌كنم با گلزني جواب انتظارات را بدهم. البته من بيشتر دوست دارم گل ساز باشم.
بائو در خصوص اظهارات عليرضا نيكبخت واحدي مبني بر گشاد بودن پيراهن شماره 10 بر تن وي؛ تاكيد كرد: در اين باره دوست ندارم حرف بزنم و آخر فصل همه چيز معلوم مي‌شود اما نيكبخت بداند تنها اسطوره پرسپوليس كه شماره 10 را بر تن داشت همايون بهزادي است و او بهترين بازيكن اين تيم خواهد ماند.
وي درباره شايعه خوشحالي‌اش پس از زدن گل برتري استقلال در بازي مقابل سايپا در اردوي قرمزپوشان اظهار داشت: واقعا براي افرادي كه اين خبر را منتشر كرده‌اند متاسفم. من براي گل سايپا كه توسط صادقي زده شده خوشحالي كردم نه گل استقلال. به نظرم شيطنت‌هايي در ميان است تا رابطه من با هواداران پرسپوليس خراب شود اما جواب اين اتفاقات را در زمين خواهم داد و به حاشيه‌ها توجهي ندارم.

بائو درباره بازي با شاهين بوشهر عنوان كرد: در ورزشگاه آزادي روز سختي داريم و بايد مراقب بازي بسته شاهين بوشهر باشيم. ما مي‌خواهيم به صدر جدول نزديك شويم و بايد از فرصت‌ها بهترين استفاده را كنيم. البته هميشه بايد مراقب ضد حملات نيز باشيم اما گرفتن 3 امتياز براي ما بسيار واجب است كه اميدوارم به آن برسيم.
پرسپوليس از ساعت 21 فردا (دوشنبه) در ورزشگاه آزادي به مصاف شاهين بوشهر مي‌رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)