پرسپولیس نیوز : بازیکنان پرسپولیس بعد از دیدن احمدرضا عابدزاده مربی تیم راه‌آهن به سمت وی رفته و با گرمی به خوش و بش پرداختند.

در حالی کمتر از 45 دقیقه به برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن در مرحله یک هشتم جام حذفی باقی مانده که حاشیه‌هایی در ورزشگاه وجود دارد که در زیر می‌خوانیم:

* ترکیب تیم راه‌آهن به این شرح است:

وحید طالب‌لو، محسن ایران‌نژاد، ابراهیم کریمی، حامد نورمحمدی، رامین رضاییان، محمد ستاری، محمد حسین‌پور محمد آبشک، رضا خالدی‌فر، محمد غلامی و امین منوچهری 11 بازیکن راه آهن برای بازی امروز هستند.

* بازیکنان پرسپولیس با لباس‌هایی در دو رنگ در زمین ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند و به تمرین پرداختند که این تمرینات زیر نظر علیرضا امامی‌فر و مسعود مومنی برگزار شد.

* بازیکنان تیم راه‌آهن با لباس‌های آبی آسمانی در زمین حضور پیدا کردند و زیرنظر حسینی‌نسب مربی این تیم بدن‌هایشان را گرم کردند.

* طالب‌لو دروازه‌بان تیم راه‌آهن همراه با احمدرضا عابدزاده مربی دروازه‌بانان این تیم در زمین حاضر شد و بدنش را گرم کرد. این در حالی است که امیر عابدزاده دروازه‌بان دوم این تیم در زمین حاضر شد اما برای دقایقی تمرین پرسپولیسی‌ها را تماشا کرد.

* حدود کمتر از 100 هوادار در ورزشگاه حضور دارد و از نزدیک تمرین دو تیم پیش از بازی را تماشا می‌کنند.

* تیم داوری این بازی هم در ساعت 16 به زمین آمدند و بدن‌هایشان را گرم کردند.

* بازیکنان پرسپولیس خوش و بش گرمی با علی لطیفی مربی تیم راه‌آهن انجام دادند.

* همه بازیکنان تیم پرسپولیس با دیدن احمدرضا عابدزاده به سمت دروازه‌بان اسبق پرسپولیس رفتند و با وی به گرمی به گفت‌و گو پرداختند.

* بهادر عبدی بازیکن نیمکت‌نشین امروز راه‌آهن و پیام صادقیان بازیکن پرسپولیس برخورد گرمی با هم داشتند و لحظاتی را با هم به صحبت پرداختند.

* معدود تماشاگران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه به شدت احمدرضا عابدزاده و امیر عابدزاده را تشویق کردند.

* همانند بازی‌های لیگ برتر در هفته دوازدهم هیچ دوربین تلویزیونی در ورزشگاه حضور ندارد.

* فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در استادیوم آزادی حضور دارند.

* لحظاتی علی لطیفی و بهادر عبدی در گوشه‌ای از استادیوم آزادی دیگر به صورت خصوصی با یکدیگر صحبت کردند.

* امیر عابدزاده و نیلسون کوریا دروازه‌بانان نیمکت‌نشین راه‌آهن و پرسپولیس در این بازی برای دقایقی با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند. این دو دروازه‌بان سال گذشته در پرسپولیس باهم همبازی بودند.

* با توجه به آغاز ماه محرم شعارهای مذهبی بر روی اسکوبرد ورزشگاه آزادی نقش بست.

* پرویز برومند مربی تیم راه‌آهن هم در زمان گرم کردن طالب‌لو در کنار احمدرضا عابدزاده قرار داشت و جالب اینجاست که در زمانی که عابدزاده مشغول گرم کردن طالب‌لو بود خودش هم برای دقایقی به تمرین پرداخت.

*جفرسون بازیکن برزیلی راه آهن نیز در جایگاه ویژه حضور دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)