چهارشنبه 2 بهمن :(12:24)

مرجع خبري پرسپوليس: رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: با واگذاري اين باشگاه به وزارت صنايع مخالفم و حاضرم خودم يك تا 100 درصد سهام پرسپوليس را بخرم.

 

حسين هدايتي اظهار داشت: تا اين لحظه فقط به خاطر رفاه باشگاه و رفع مشكلات مالي بر حسب وظيفه و به خاطر عشق و علاقه به مردم در اين تيم بوده ام و كوچكترين دخالتي در مسائل فني نداشتم. مي دانم دل هزاران مرد و زن پير و جوان با تيم پرسپوليس است و رسالتي كه بر دوش ما است بسيار سنگين است.

وي يادآور شد: تا روزي كه بتوانم در خدمت اين تيم خواهم بود. باز هم مي گويم اگر مسئولان قصد دارند اين تيم را به بخش خصوصي بدهند حاضرم يك تا صد در صد سهام اپرسپوليس را به قيمت بالا بخرم اما اگر اين مورد، مدنظر مسئولان بلند مرتبه كشوري نيست سعي مي كنم در كنار اين تيم باشم و برايش دعا كنم چون عاشق پرسپوليس هستم.
وي افزود: طبق اساسنامه فيفا، فوتبال بايد رو به خصوصي سازي آورد. من هم آماده ام اين كار را انجام دهم اما اگر صلاح نيست اين كار انجام شود، به عنوان سرباز مي مانم.
هدايتي تصريح كرد: با واگذاري پرسپوليس به وزارت صنايع مخالفم. پرسپوليس با اين انتقال دچار مشكل مي شود. تجربه ثابت كرده اين كار نتيجه خوبي به دنبال ندارد.
رئيس هيات مديره پرسپوليس در خصوص حضور ايويچ در ايران گفت: ايويچ مدير فني پرسپوليس نيست. او مي خواهد به دعوت پيرواني به ايران بيايد و به او مشاوره بدهد. ما نيز از او استقبال مي كنيم چون يكي از بزرگان فوتبال جهان است و اميدوارم به پيرواني كمك كند.
وي در خصوص صحبت با مربيان خارجي اظهار داشت: حتي 30 ثانيه هم با يك مربي داخلي و خارجي براي حضور در پرسپوليس صحبت نكرده ام. هيچ ماموريتي براي اين كار از طرف هيات مديره نداشتم. اين مسئله كذب است كه مي گويند من براي صحبت با مربيان به كشور تركيه رفته ام. نمي دانم اين اخبار چگونه منتشر مي شود.
هدايتي درباره افشين پيرواني گفت: با قدرت چند برابر از پيرواني و كادر فني حمايت مي كنيم. اگر قرار باشد اتفاقي بيفتد هيات مديره در جلسه با كادر فني تصميم مي گيرد. افشين پيرواني مربي با دانش و با اخلاقي است و حق او را در پرسپولس پايمال نمي كنيم. اميدوارم كادر فني بدون نگراني و با قدرت به كار خود ادامه دهد و در ديدار حساس فردا با مس سه امتياز شيرين كسب كند.
وي درباره جلسه با پشكسوتان پرسپوليس عنوان كرد: جلسه اي كه شب گذشته برگزار شد به منظور همدلي و وحدت بيشتر بين بزرگان و قديمي‌هاي پرسپوليس با زحمت كشان حال حاضر باشگاه بود. همچنين مديرعامل جديد پرسپوليس با رخصت گرفتن از كساني كه سال ها براي اين تيم زحمت كشيده بودند صحنه هاي زيبايي را رقم زدند.
هدايتي افزود: خوشحال شدم در اين جلسه در بين بزرگان حال حاضر و قديم پرسپوليس حضور پيدا كردم. بر حسب وظيفه صندوقي را كه براي آنها تشكيل دادم تا بتوانم كمك حال آنها باشم و گوشه كوچكي از زحمات آنها را جبران كنم.اين تحفه كوچكي بود. اميدوارم پيشكسوتان پرسپوليس آن را قبول كرده باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)