شانس ایران برای قهرمانی در جام جهانی 1000 به یک ارزیابی شده است. ایران و الجزایر دو تیمی هستند که ریت مشابهی دارند بالاتر از استرالیا، کاستاریکا و هوندوراس !

 

بنگاه معروف شرط‌بندی ویلیام هیل در انگلستان پس از گروه‌بندی جام جهانی به سرعت ریت‌های جدید شرط‌بندی خود را منتشر کرده است که طبق این پیش‌بینی‌ها برزیل شانس اول قهرمانی جام جهانی است.

ویلیام هیل به ترتیب؛ برزیل، آرژانتین، آلمان، اسپانیا، بلژیک، کلمبیا، فرانسه، هلند، انگلیس، ایتالیا، پرتغال، اروگوئه را در جدول بخت‌دارانه قهرمانی جام جهانی جای داد. ریت برزیل 11 به 4 است، آرژانتین 9 به 2، آلمان 11 به 2 ، اسپانیا 6 به 1، بلژیک 14 به یک، ایتالیا 40 به یک. شانس انگلیس هم برای قهرمانی 33 به یک ارزیابی شده؛ این در حالی است که شانس آمریکا برای قهرمانی 200 به یک است.  در حال حاضر ریت 3 بازی ایران مقابل نیجریه، آرژانتین و بوسنی هم منتشر شده است.

جالب است بدانید شانس ایران برای قهرمانی در جام جهانی 1000 به یک ارزیابی شده است. ایران و الجزایر دو تیمی هستند که ریت مشابهی دارند بالاتر از استرالیا، کاستاریکا و هوندوراس که احتمال قهرمانی‌شان 25000 به یک ارزیابی شده است. شانس قهرمانی نیجریه در 250 به یک ارزیابی شده است. دومین شانس‌دار گروه اف است که شانس‌اش 100 به یک ارزیابی شده، درست مثل سوئیس.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)