خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درباره هرچیزی دوست دارید از من سوال کنید اما درباره دربی فعلا حرفی نمی‌زنم.

سیدجلال حسینی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به عملکردی که در دیدار برابر صبا داشتیم مستحق گرفتن 3 امتیاز بودیم اما متاسفانه فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست دادیم که دلیلش را نمی‌دانم.

وی افزود: زمین بازی خیلی بد بود، اما شرایط برای دو تیم یکسان بود. متاسفانه در زمستان اکثر تیم‌ها با زمین بازی مشکل دارند و این مشکل فوتبال ما است.

حسینی درباره بازی با داماش نیز گفت: یکی از سخت‌ترین بازی‌های لیگ را درپیش داریم. 11 بازی آینده ما حکم فینال را دارد. داماش در گیلان ما را شکست داده و حریف سرسختی است. هواداران باید بیایند و ما را در خانه حمایت کنند.

وی در پاسخ سوالی که آیا بازیکنان 2 اخطاره برای شما مشکل ساز خواهند شد یا خیر، گفت: خیر؛ بازیکنان 2 اخطاره هیچ تاثیری در روند موفقیت ما ندارند. ما همه به فکر این هستیم  پرسپولیس موفق شود. مطمئن باشید بچه ها با تمام توان خود بازی می‌کنند و هیچ عاملی باعث این نمی‌شود که ما برای گرفتن نتایج خوب متوقف شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)