مرجع خبری پرسپولیس : در اولین بازی رسمی سال 89، تیم پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی میزبان نارنجی پوشان سایپا ست. این بازی از هفته سی ام لیگ برتر انجام می شود.

 

دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که در دیدارهای اخیر دو تیم برتری مطلق از آن پرسپولیس بوده و سایپا فقط دو بار موفق به شکست پرسپولیس شده است.
 دو تیم امروز برای سی امین بار در تاریخ خود مقابل هم قرار می گیرند. پرسپولیس و سایپا برای اولین بار در سال 72 و در سوپر جام باشگاههای تهران به دیدار هم رفتند که آن بازی به تساوی 1-1 انجامید. تمام بازیهای بعدی دو تیم در چارچوب لیگ بوده و در28 بازی انجام شده تاکنون ، پرسپولیس 14 برد و 12 تساوی مقابل سایپا بدست آورده و 2 بار نیز در سالهای 72 و 82 مغلوب این تیم شده است. از بازی رفت دو تیم در لیگ برتر فصل 83 تاکنون ، پرسپولیس در 11 بازی متوالی مقابل سایپا شکست نخورده است. آخرین شکست پرسپولیس در بازی برگشت فصل 82 بود که سایپا 3-2 پیروز شد.

 

 در ان بازی علی دایی برای پرسپولیس گلزنی کرد و در ادامه از بازی اخراج شد. در 11 بازی اخیر دو تیم در لیگ برتر، پرسپولیس 6 پیروزی داشته و 5 بازی نیز به تساوی منجر شده است. در اخرین بازی دو تیم نیز که در دور رفت لیگ برتر فصل جاری انجام شد، پرسپولیس با گلهای زارعی و وسلی به پیروزی رسید.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)