پرسپولیس نیوز : ایمون زاید، مهاجم آلومینیوم هرمزگان، از صحبت های اخیر پرویز مظلومی راضی نیست و آن را غیرحرفه ای دانست اما تاکید کرد که در حال حاضر تنها به ماندن تیمش در لیگ برتر فکر می کند.

سرمربی فصل گذشته استقلال به تازگی از شرایط مهاجم ایرلندی- لیبیایی اش، اظهار نارضایتی کرده بود و گفته بود که " این مهاجم فقط بلد است پایش را بگیرد و تمرین نکند."

مصاحبه با ستاره فصل قبل پرسپولیس که به صورت تلفنی انجام شد اما به خاطر قطع و وصل شدن ارتباط، با چند اس ام اس به پایان رسید را بخوانید:

 "اگر مظلومی گفته که من مفید نیستم و در تمرینات با جدیت کار نمی کنم، این صحبت های او حرفه ای نیست و من از آن راضی نیستم. این شیوه صحبت کردن بی احترامی به بازیکن است. من به آلومینیوم آمده ام تا به آنها کمک کنم تا در لیگ بمانم. من با 100 درصد توانم به تلاش کردن ادامه می دهم تا به تیم کمک کنم. زمین های بندرعباس شرایط خوبی ندارد و به همین دلیل من دچار چند مصدومیت شدم. مصدومیت هایی جزئی بود اما چون به خوبی ریکاوری نشدم، شرایط بدتری پیدا کرد. وقتی مصدوم هستید اما کسی باور نمی کند، شرایط خیلی سخت می شود."

" فکر می کنم همه می دانند که من دوست دارم فصل آینده بار دیگر برای پرسپولیس بازی کنم. این آرزوی من برای فصل بعد است اما در حال حاضر 6 دیدار مهم در پیش داریم. من روی این دیدار تمرکز کرده ام ا بتوانیم آلومینیوم را در لیگ نگه داریم."

" نمی دانم مظلومی یا سایر کادر فنی سابق استقلال که اینجا در آلومینیوم هستند، به من علاقه دارند یا نه؛ برایم مهم نیست حتی اگر آنها از من متنفر باشند. من به اینجا آمده ام تا به آلومینیوم کمک کنم؛ ما باید در کنار هم باشیم و تا پایان فصل رفتاری حرفه ای داشته باشیم."

" فصل گذشته، من مقابل استقلال هت تریک کردم و فکر می کنم شکست در آن دیدار بود که به از دست رفتن قهرمانی آنها منجر شد. آیا به استقلال علاقه دارم؟ مطمئنا نه به اندازه ای که پرسپولیس در قلب من است. اما در حال حاضر برای آلومینیوم بازی می کنم. آنها تیم خوبی هستند و من واقعا به بازیکنان تیم علاقه مند هستم. من و مظلومی باید با هم به تیم کمک کنیم. باید تا پایان فصل گذشته را به فراموشی بسپاریم. من می خواهم به تیم کمک کنم و مظلومی هم باید همین کار را بکند، البته اگر می تواند!"

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)