قرعه این فصل لیگ برتر نیز برای استقلالی ها بسیار خوش یمن است.

به گزارش خبرآنلاین؛ شاگردان امیر قلعه نویی تا قبل از شروع هفته ششم فقط یکبار از تهران خارج شده اند. این هم یکی دیگر از خوش شانسی های امیر قلعه نویی است که باعث پیشرفت استقلال شده است.  در کنار خریدهای خوب و آن امتیازگیری حساب شده، استقلالی ها چاشنی شانس هم در کارشان داشتند. همین که تا به حال این غول آبی رنگ پایتخت فقط یکبار از تهران خارج شده تا به دیدار حریفی از شهرستان برود، خودش یک پوئن بزرگ محسوب می شود.

استقلال در هفته اول مقابل راه آهن در ورزشگاه تختی تهران به میدان رفتند و سپس در هفته دوم از استقلال صنعتی خوزستان در ورزشگاه آزادی میزبانی کردند. آنها در هفته سوم تنها سفرشان را به اصفهان انجام دادند که آن بازی با شکست 2 بر صفر مقابل سپاهان به اتمام رسید. در بازگشت به پایتخت و در چارچوب هفته چهارم به دیدار سایپا در ورزشگاه آزادی رفتند و این بازی حساس و زیبا را به کمک درخشش امید ابراهیمی با پیروزی 3 بر 2 به اتمام رساندند.

این هفته هم استقلال در تهران و ورزشگاه تختی مهمان پیکان بود. آبی پوشان موفق شدند با تحمیل برد 3 بر صفر، صدرنشینی لیگ برتر را از آن خود کنند. جالب اینکه در هفته ششم، امیر قلعه نویی و شاگردانش باز هم در تهران می مانند و این بار از گسترش فولاد در ورزشگاه آزادی میزبانی خواهند کرد.

با این حساب استقلال تا هفته هفتم که باید در مسجدسلیمان به مصاف نفت این شهر برود، در پایتخت می مانند. اولین سفر آبی ها عصر 12 شهریور به سمت اهواز خواهد بود. بی شک چنین قرعه ای به کیفیت فنی بازیکنان استقلال کمک شایانی می کند تا در همین هفته های اول، بار خود برای قهرمانی را ببندند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)