پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این روزها هنگام غذا خوردن هم به مسائل ریز و درشت پرسپولیس فکر می کنم.

یحیی گل محمدی از ضعف جسمانی خود در روزهای هدایت سرخپوشان در نیمه دوم سال 91 گفته است.

وی در این باره عنوان کرد: استرس مربیگری در پرسپولیس خیلی زیاد است و فکر و خیال دست از سر آدم بر نمی دارد. من زمانی که در پرسپولیس بازی می کردم 82 کیلو بودم. هنگامیکه در ابتدای فصل جاری از تیم صبای قم جدا شدم 82 کیلو بودم اما اکنون به خاطر استرس های پرسپولیس 6 کیلو وزن کم کرده ام و 76 کیلو شده ام.

گل محمدی افزود: استرس فراوان و حرص خوردن سبب شده تا دچار ضعف جسمانی شوم. به هر حال کار در پرسپولیس مشقت های خاص خود را دارد. این روزها هنگام غذا خوردن هم به مسائل ریز و درشت پرسپولیس فکر می کنم و گاهی لقمه از فکر کردن زیاد در گلویم گیر می کند و اصلا یادم می رود که می بایست کمی هم مراقب سلامتی خود باشم.

 

گل محمدی درباره  اتفاقات سال 91 برای خود اظهار داشت: سال 91 برای من سال خوبی بود اما از پرسپولیس انتظارات بیشتری وجود دارد و این تیم باید نتایج بهتری بگیرد.از وقتی به پرسپولیس ملحق شدم، از عملکرد خودم راضی هستم اما به هواداران بدهکاریم و باید این بدهکاری را جبران کنیم.

وی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی عنوان کرد: همه تلاش و تمرکزمان را روی این موضوع گذاشته ایم اما می دانیم کار سختی داریم. دوست داریم قهرمانی جام حذفی را به دست بیاوریم و آن را به هواداران تقدیم کنیم تا رنج هایی را که در سال 91 تحمل کردند جبران شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)