پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس پیش از این و با مربیان دیگر هم در رده 13 و 14 قرار گرفته است.

حمید درخشان پس از تساوی 2 بر 2 مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران در خصوص میزبانی نفتی‌ها اظهار داشت: مسجد سلیمان پتانسیل بسیار خوبی دارد و تماشاگران این تیم می‌توانند به پیشرفت فوتبال کمک کنند. آنها شرایط ویژه‌ای دارند و می‌توان از راه بهتر تیمشان را حمایت کنند تا نفت به جایگاه واقعی‌اش برسد.

وی ادامه داد: پرتاب سنگ و اشیاء کار خوب و پسندیده‌ای نیست البته پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌ها متفاوت است و به هر شهری می‌رود حساسیت‌ها روی آن زیاد است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کنید وضعیت پرسپولیس در جدول خطرناک شده است، گفت: آیا این آخرین بازی بوده است؟ هفت بازی دیگر داریم که 21 امتیاز دارد. اما شما همین حالا تیم را به لیگ یک فرستادید. پرسپولیس پیش از این هم با مربیان دیگر در رتبه‌های 13 و 14 بوده است.

درخشان تأکید کرد:‌ ما در حال حاضر در دو جبهه آسیا و لیگ برتر می‌جنگیم باید تمرکزمان را بیشتر کنیم. بعد از  بازی با النصر فرصت خوبی داریم که بازسازی بهتری داشته باشیم.

وی در خصوص مصدومیت گابریل عنوان کرد:‌ مصدومیت او صدمه جبران‌ناپذیری بود. از چیزی که نگرانش بودیم سرمان آمد،‌ باید مسئولین سازمان لیگ هم شرایط را ببینند و تصمیم بگیرند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)