پرسپولیس نیوز : اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که شب گذشته وارد اصفهان شدند، در بدو ورود به اصفهان با ترافیک شدید روبرو شدند که بعضی برنامه‌ها مثل حضور سرمربی تیم در کنفرانس خبری را تحت‌الشعاع قرار داد.

 کاروان سرخپوشان روز شنبه حتی زودتر از موعد تعیین شده، تهران را به مقصد اصفهان ترک کرد و با توجه به فاصله زمانی موجود بین تهران و اصفهان، برای کنفرانس خبری برنامه‌ریزی شد اما ترافیک شهر اصفهان در مسیر حرکت اتوبوس حامل سرخپوشان تا هتل باعث شد تا اعضای تیم تازه در ساعت 19:45 وارد محل اقامت خود شوند.

سرخپوشان امروز با توجه به ساعت برگزاری مسابقه، صبحانه و ناهار را در یک نوبت و در ساعت 10 صرف کردند. ساعت 11:45 برای صرف نوشیدنی در نظر گرفته شده است و جلسه فنی از ساعت 12 آغاز می‌شود.

کاروان تیم ساعت 12:30 هتل را ترک می‌کند تا در ساعت 13 در ورزشگاه فولاد شهر حضور پیدا کنند.

 

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در میان استقبال و ازدحام کم نظیر هواداران، هتل را به مقصد ورزشگاه ترک کردند.

اتوبوس حامل سرخپوشان ساعت 12:30 امروز یکشنبه، هتل محل اقامت خود را به مقصد ورزشگاه فولاد  شهر اصفهان ترک کردند.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از جلسه فنی و مشخص شدن ترکیب تیم، در حالی برای سوار شدن بر اتوبوس از هتل خارج شدند که با استقبال و بدرقه انبوهی از هواداران روبرو بودند. جمعیتی بالغ بر 300 نفر که مقابل هتل ازدحام کرده بودند تا بساط امضاء گرفتن و عکس‌های سلفی داغ باشد.

گفتنی است؛ دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت 14:30 در ورزشگاه فولاد شهر و با قضاوت اشکان خورشیدی آغاز خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)