پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پسپولیس گفت: علی دایی مربی مطرحی است، به همین دلیل تمام حرکات طبیعی او کنار زمین 10 برابر دیگران دیده می‌شود.

سعید شیرینی  پس از اعتراض برخی مربیان و مدیران به اعتراض‌های علی دایی در بازی‌های این تیم کنار زمین گفت: واقعا مشخص است بعضی حرف‌ها از روی ندانم کاری است و من دلیل این صحبت‌ها را نمی‌دانم. به نظر شما مربیان نباید کنار زمین و در چارچوب خود با تیم‌شان حرف بزنند و یا بازیکنانشان را راهنمایی کنند.

وی افزود: در 13 هفته سه بار 10 نفره شده‌ایم. خودتان قضاوت کنید که چند بار به حق بوده و چند بار به حق نبوده، اما حالا علی‌رغم اینکه اعتراضی نداشته‌ایم و در یک مورد بازی سپاهان و پرسپولیس اعتراض کردیم و معلوم شد آقایان همه چیز را به یک دیگری ربط می‌دهند.

شیرینی تاکید کرد: می‌دانید دلیل اینکه تمام حرکات دایی در کنار زمین به دقت بررسی می‌شود چیست؟ دایی فردی مطرح در فوتبال ایران است و تمام دوربین‌های تلویزیونی و عکاسی روی او کنار زمین زوم است. به همین دلیل حمله مربی حریف به سمت داوران نادیده گرفته می‌شود اما وقتی مربی ما به بازیکن خودش حرف کوچک هم می‌زند 4 یا 5 عکس از آن درمی‌آید. این هم فقط به خاطر این است که دایی مربی مطرحی است.

وی خاطرنشان کرد: برخی‌ که می‌دانند پرسپولیس راهش را پیدا کرده و اگر دایی حرفی زده به حق بوده، حالا برای متوقف کردن تیم به حربه‌های نخ نما شده دست زده‌اند که این دیگر برای همه فوتبال دوستان نخ‌نما شده و به نظرم راه به جایی نمی‌برند. آقایان می‌گویند دایی اعتراض کرده و داوران از آن می‌ترسند اما نمی‌گویند وقتی مربی دیگری به سمت داور حمله می‌کند چرا هیچ عکس‌العملی از سوی هیچ کس مطرح نمی‌شود.

وی در پاسخ به سؤالی که چرا در بازی مقابل داماش، دایی با کمک داور درگیری لفظی پیدا کرد، گفت: درگیری در بین نبود اما باز هم می‌گویم کوچکترین اعتراض دایی در هر بازی به چشم می‌آید اما بزرگ‌ترین‌های تیم‌های دیگر به چشم نمی‌آید. با تمام احترامی که برای همه داوران قائلیم اما داور چهارم بازی دیروز مانند همه داوران چهارم اول باید کنار زمین مدیریت کند و نه تهدید و برخورد.

شیرینی افزود: شما می‌دانید که فشار بازی چقدر زیاد است و مربی هم چه فشاری را تحمل می‌کند.حالا این وسط داور چهارم هم بخواهد هر چند دقیقه به دقیقه تهدید کند چه اتفاقی می‌افتد. من خودم در آن زمان کنار زمین بودم و به داور گفتم باید با آرامش کار را دنبال کرد و قطعا وقتی اشتباه هم می‌شود داد و بیداد یک مربی طبیعی است چون اتفاق غیرطبیعی افتاده است اما آقایان همه چیز را به همدیگر ربط می‌دهند که به نظرم اینها به دنبال برخی منافع هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)