پرسپولیس نیوز :  تیم پرسپولیس تا پایان هفته نهم لیگ برتر بهترین عملکرد را در بازی های خانگی داشته است.

 سرخپوشان پایتخت که در چند فصل اخیر انواع و اقسام رکوردهای منفی را ثبت کرده اند، در این فصل به دنبال خلق رکوردهای مثبت هستند. پرسپولیس در این فصل هر 5 بازی خانگی خود را با برد پشت سر گذاشته و با کسب 15 امتیاز از 5 بازی در صدر جدول بازی های خانگی قرار دارد. این تیم مقابل تراکتورسازی(1- صفر)، مس کرمان(2- صفر)، ملوان (1- صفر)، فولاد (3-1) و گسترش فولاد (1- صفر) در آزادی پیروز شده است و در مقابل 8 گل زده، یک گل دریافت کرده است. البته باید توجه داشت که در بازی دربی تیم پرسپولیس میهمان استقلال بود و این دیدار به حکم جدول یک بازی خارج از خانه برای پرسپولیس محسوب می شود.

اما سرخپوشان پایتخت با دریافت 3 گل تا اینجای فصل بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارند. پرسپولیسی ها در این فصل هر 270 دقیقه یا به ازای هر 3 بازی یک گل خورده اند که دو گل در نیمه دوم و یک گل در نیمه اول بوده است. نیلسون کوریا دروازه بان 37 ساله برزیلی نیز در 6 بازی این فصل دروازه اش را بسته نگه داشته و به همراه محمدباقر صادقی دروازه بان سایپا بطور مشترک رکوردار کلین شیت در این فصل هستند.

سرخپوشان در این فصل روند رو به رشدی داشته اند و با 17 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته اند. این در حالی است که پرسپولیس فصل گذشته در این مقطع از فصل با 7 امتیاز و 10 گل خورده و 5 گل زده در رتبه پانزدهم قرار داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)